Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-10-2008, 22:32   #1
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,440
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Halv skatt i november..

JObben min har halv skatt i november. Har jeg rett på dette selv om jeg er i permisjon?

I fjor gikk jeg glipp av halv skatt pga jeg byttet jobb 1 desember og gamle jobben hadde halv skatt i desember og nye jobben i november.. Følte meg litt snytt da ja..
__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008
bærende trillende ekstrem vogndilla og babyutstyrsdilla alenemamma med ingen mann til å bestemme hva jeg har og ikke har lov til å kjøpe meg til enhvertid.
"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 22:37   #2
VIP-Medlem
 
bella76 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,323
MP Rating: 0% (0)
bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.bella76 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halv skatt i november..

Du ble ikke snytt. Du fikk det igjen på skatten. Tror jeg.
bella76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 23:00   #3
Supermedlem
 
Lime sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 701
MP Rating: 0% (0)
Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.Lime har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halv skatt i november..

Sitat:
Opprinnelig postet av bella76 Vis post
Du ble ikke snytt. Du fikk det igjen på skatten. Tror jeg.
Stemmer, vi "får" ikke halv skatt en mnd men betaler litt mer de andre så vi kan slippe unna med å betale halv skatt en mnd uten å få baksmell.

Så du fikk nok mer igjen på skatten i år enn du ville ha gjort om du hadde fått utbetalt halv skatt en mnd.
__________________
Tulla 2005

Det er bedre å være liten og tøff enn en stor bløff!!

Lime er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 23:10   #4
Seniormedlem
 
C@momilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,769
MP Rating: 100% (1)
C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.
Sv: Halv skatt i november..

Tror det er halv skatt på den utbetalingen du får i november når man får trygd
__________________
Mai 04 & februar 06
C@momilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 23:16   #5
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,440
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halv skatt i november..

åh visste ikke at jeg fikk igjen det på skatten.. uansett. bra jeg får selv om jeg er i permisjon da. får penger av arbeidsgiver, ikke nav..
__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008
bærende trillende ekstrem vogndilla og babyutstyrsdilla alenemamma med ingen mann til å bestemme hva jeg har og ikke har lov til å kjøpe meg til enhvertid.
"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 23:44   #6
Supermedlem
 
Klemmen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 833
MP Rating: 0% (0)
Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.Klemmen har en strålende fremtid.
Sv: Halv skatt i november..

Du får halv skatt selv om du er i permisjon ja. Som sagt over her, så betaler vi litt mer i skatt resten av året, for at vi skal få litt mer å rutte med til jul.
Og det gjelder uansett om en får fra NAV, eller arbeidsgiver.
__________________

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 00:26   #7
Seniormedlem
 
C@momilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,769
MP Rating: 100% (1)
C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.C@momilla har mye å være stolt av.
Sv: Halv skatt i november..

Hurra for halv skatt
__________________
Mai 04 & februar 06
C@momilla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 08:39   #8
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 4,440
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halv skatt i november..

__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008
bærende trillende ekstrem vogndilla og babyutstyrsdilla alenemamma med ingen mann til å bestemme hva jeg har og ikke har lov til å kjøpe meg til enhvertid.
"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 23:33   #9
VIP-Medlem
 
muslingen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,055
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Halv skatt i november..

Får du foreldrepengene fra arbeidsgiver, får du halv skatt i november.
Får du foreldrepengene fra nav, får du halv skatt i desember...
__________________
Gullgutten 4 år
Lille 3 år
muslingen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:39.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com