Hei!
Endelig har det blitt litt tid for meg også til å sette meg ned ved PC'en. Blir ikke mye tid til det med et kolikkbarn og en storesøster som skal ha sitt.
Noen husker meg kanskje fra SM, der jeg var Molo2, to-tallet har jeg droppet her inne. Siden jeg var med i septemberklubben der føler jeg liksom at det er der jeg hører hjemme, selv om jeg ikke fødte før i oktober.
Jeg fødte Bendik på Bærum, 13 dager på overtid, 6. oktober, (se ev fødselsrapport på SM) og vi tilbragte de første ni dagene på nyfødtintensiven på Rikshospitalet pga infeksjoner hos både mor og barn.
Etter en litt tøff start var det godt å komme hjem, men desverre så har vi nok også denne gangen fått et kolikkbarn... og jeg som trodde på alle som sa at man får bare et kolikkbarn...
Så det går mye i trøsting og bæring, og det kjennes på kroppen. Forsøker å sove litt på dagtid når storesøster er i barnehagen. Har forsøkt akupunktur og holder på hos kiropraktiker nå, men det ser ut til at også denne gangen har vi et barn som ikke reagerer særlig på behandling... men tiden går heldigvis så vi kommer vel igjennom det på et vis. Så etter nyttår, da kan vi begynne å leve litt.
Blir koselig å se igjen gamle kjente her inne etterhvert som jeg forhåpentligvis får litt tid til å lese litt innlegg. Ser ut som aktiviteten i alle fall er stor her også. Og så satser jeg på å komme meg på et treff om ikke så alt for lenge.
Legger ved et bilde av Bendik.
Sosiale Bokmerker