Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-06-2008, 20:34   #91
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

Sitat:
Opprinnelig postet av smbr Vis post
Noen av oss er veldig glade for at det blir ferie nå, ja.
Håper gullguttene mine bruker ferien godt og er klare for å ta igjen både FFK og Stabæk!
Stusselig med ferie synes jeg da 3 ukeruten kamp...
Gammel 10-06-2008, 20:46   #92
Seniormedlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av MorStine Vis post
Stusselig med ferie synes jeg da 3 ukeruten kamp...
Man kan heldigvis glede seg over EM i mellomtiden!

Ellers ser jeg for meg at vi to kommer til å bli bitre fiender.

Gammel 10-06-2008, 22:38   #93
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av smbr Vis post
Man kan heldigvis glede seg over EM i mellomtiden!

Ellers ser jeg for meg at vi to kommer til å bli bitre fiender.

Ja, du skal ikke se bort i fra det...

Var forøvrig i byen fin 16. mai og så våre vakre tape ufortjent...
Gammel 30-06-2008, 22:47   #94
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 119
Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.

Stille her nå etter fotballferien. Jeg er i hvertfall superfornøyd med sier over "Enga" i dag og bare to poeng etter Stabekk.

Men fy søren for en sutrekopp Martin Andresen er og en kan jammen tro innimellom at Skeidar også sponser mennene i svart.
Krista er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2008, 23:16   #95
Seniormedlem

smbr sin avatar

smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

Jeg skammer meg i stillhet over at Brann ikke klarer å score mot bunnlaget HamKam.

For såvidt greit at FFK gir Stabæk kamp i toppen, men skulle så inderlig ønske at vi var der selv...!
Gammel 01-07-2008, 09:39   #96
VIP-Medlem

Maggie74 sin avatar

Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.

FFK bare ruuuuuuler!!!

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2008, 21:10   #97
Seniormedlem

smbr sin avatar

Brann kom kraftig tilbake i dag og knuuuuuste Bodø Glimt!

Hvordan har DU det i dag da, LindaSD?
Gammel 06-07-2008, 12:03   #98
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,228
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2008, 20:32   #99
Seniormedlem

Karina sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,394
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.

Årets første hjemmeseier

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2008, 23:21   #100
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 119
Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.

Dette må jeg prøve på nytt
Krista er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
fotball

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.