Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2008, 20:29   #71
Seniormedlem

Tittei sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,586
MP Rating: 0% (0)
Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.Tittei har en strålende fremtid.
Sv: Fotballtipping 2008

Signerer deg jeg smbr. Flott rød dag. Typen er ikke helt happy da, han er Liverpool-fan.

Stolt mamma til Emma født 22 januar 2004

Tittei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2008, 15:46   #72
Supermedlem

magnolia sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1,111
magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.

Da er det 16. mai, og det er fest på Stadion! Stemningen og forventingene på forhånd skal vi i allefall ikke klage på... Så får vi bare håpe at Bergen sine gutter slår til i kveld!
Gammel 16-05-2008, 15:50   #73
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,228
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Slaget om Nord-Norge i dag!! På STAPPFULL stadion og i strååålende solskinn. Dette må være dagen ja! Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Tabellen er tett, så litt for spennende. Men har absolutt troen.
Nei det er bare å benke seg forran tv/nett i dag kl.18 og få med seg oppdateringene (utsooolgt da jeg kom på dette for en god stund tilbake siden - kjipt når jeg endelig er i byen)

Boooodø/Glimt for eeeevig... Klikk på bildet for å se det i full størrelse. meeeer meeer meeer!

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2008, 22:54   #74
Seniormedlem

smbr sin avatar

Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

Og i dag det mange glade NM-damer her, tenker jeg!
Gammel 16-05-2008, 23:02   #75
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av smbr Vis post
Og i dag det mange glade NM-damer her, tenker jeg!
Kan ikke klage

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 15:16   #76
Supermedlem

magnolia sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 1,111
magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.magnolia har en strålende fremtid.

Denne tråden må jo trekkes fram, til glede for nye lesere! Perper er jo likesinnet med meg og smbr, vet jeg. Utrolig spennende kamp i går, og heldigvis gikk det bra!

Forøvrig er jeg veldig glad for at Azar omsider tok til vett, fant fram barbermaskinen og skinnet av seg de støgge krøllene. Håper at Hassan snart følger hans eksempel...
Gammel 26-05-2008, 17:04   #77
VIP-Medlem

Mondeo sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,735
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Mondeo er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2008, 17:06   #78
Seniormedlem

perper sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,819
MP Rating: 100% (1)
perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.perper har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av magnolia Vis post
Denne tråden må jo trekkes fram, til glede for nye lesere! Perper er jo likesinnet med meg og smbr, vet jeg. Utrolig spennende kamp i går, og heldigvis gikk det bra!

Forøvrig er jeg veldig glad for at Azar omsider tok til vett, fant fram barbermaskinen og skinnet av seg de støgge krøllene. Håper at Hassan snart følger hans eksempel...
Gammel 26-05-2008, 17:50   #79
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av magnolia Vis post
Dere har like mange poeng som oss - flytt dere! nedover altså

(Scrappingen min)
Gammel 26-05-2008, 20:22   #80
Seniormedlem

smbr sin avatar

Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.

:Pekenese til Mondeo:

Stikkord
fotball

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.