Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-07-2008, 23:42   #101
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 119
MP Rating: 0% (0)
Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.
Sv: Fotballtipping 2008

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå klarte jeg det. Denne må nytes.

Så må jeg bleklage også, etter og ha skrevet flere innlegg her, så oppdaget jeg først nå at jeg er inne på en klubb. Har ingen barn født 04, men er en dog fotballintressert
Vedlagte bilder
Filtype: jpg tabell2.JPG (30.3 KB, 41 visninger)
Krista er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 09:17   #102
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,228
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

Hihi Krista det går bra.

Er så syyykt tett i poengene her nå
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-07-2008, 22:17   #103
VIP-Medlem
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
MP Rating: 0% (0)
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

*digge tabellen rått*
__________________
Surrehuer

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2008, 21:06   #104
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Fotballtipping 2008

Skrekk og gru. Brann er bare heeelt ute å kjøre. Tapte for bunnlaget Ålesund i serien, og tapte stort for Molde i cupen.
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2008, 21:23   #105
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,228
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

Ja det kan du si smbr ble det 8-0 eller?
Syns cup'en er helt grei nå jeg
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-07-2008, 12:01   #106
VIP-Medlem
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
MP Rating: 0% (0)
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

*znøft*
__________________
Surrehuer

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2008, 21:49   #107
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,738
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Fotballtipping 2008



Må bare innse at denne sesongen er over for Brann sitt vedkommende. Helt ute å kjøre i serien, ute av cupen, og har solgt lagets toppscorer (for ikke å snakke om den eneste som faktisk KLARER å score mål)

Nå får jeg trekke meg tilbake og slikke mine sår før jeg stiller med opptimismen på topp i april-09 eller noe sånt.
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2008, 00:49   #108
VIP-Medlem
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Rolvsøy
Meldinger: 5,116
MP Rating: 0% (0)
Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.Maggie74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

Lalalalalala... Traaaaalllallallallallallallalallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh hhh...

frem til i morra i alle fall!
__________________
Surrehuer

M 1994
C 2004
Maggie74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2008, 22:01   #109
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 119
MP Rating: 0% (0)
Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.Krista er fantastisk mot andre.
Sv: Fotballtipping 2008

Sitat:
Opprinnelig postet av smbr Vis post
Skrekk og gru. Brann er bare heeelt ute å kjøre. Tapte for bunnlaget Ålesund i serien, og tapte stort for Molde i cupen.
Og jammen slo Fredrikstad dem og.
Var og så kampen, Brann spilte ikke bra. Noe som jeg faktisk syns var helt greit
Krista er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 11:16   #110
Seniormedlem
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Eidsvoll
Meldinger: 2,421
MP Rating: 0% (0)
MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.MorStine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotballtipping 2008

Jeg HÅPER nå at Fredrikstad tar det, siden vi er milevis unna er det ingen andre jeg unner det enn FFK... FFK tar serien og Enga tar bøtta/pokalen!!!
__________________
fra MorStine og gutte-,'99, '00, '04 og '06
Hvil i fred, lille Minstemann! Små føtter, dype spor, du vil bli savnet og vi vil aldri glemme deg!
MorStine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
fotball


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com