Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger > Strwberri
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gi rating til dette innlegget

Nammin.. Glemt av bloggen?!

Postet 22-02-2008 kl 06:38 av Strwberri
Så har jeg latt det gå nesten en måned siden jeg skrev sist.. Jammen sa jeg blogg gitt.. "Ja, jeg skriver dagbok. En gang i måneden."

Nesten ferdig med utpakking i leiligheten. Tre uker siden vi flyttet inn så det skulle vel egentlig bare mangle. Samtidig.. Når vi nå flyttet hit fant vi esker med ting i fra sist vi flyttet. Et halvt år tidligere. Såeh, jeg blir jo flinkere og flinkere til dette liksom..

Har fått meg en saftig forkjølelse i tillegg da. Måtte jo bare mangle. Skulle vel egentlig hatt influensa, men tror graviditeten ifjor gjorde kål på rutinene. Første året uten influensa! Derimot.. Var jo morgenkvalm så det er jo ikke så alt for mye å juble over likevel..

Ellers har Auroraen sovet (mer eller mindre) første natten på to uker nå. Våknet innimellom, men stortsett sovet. Så nå skal hun opp om 3 timer, og da får hun ikke sove mer enn to lurer på max 1,5 time hver før hun skal køye igjen for kvelden. Døgnrytmen må fikses, før jeg blir sprø. Kan'ke sove mellom 9 og 17 hver dag kun for å få nok søvn. Og jeg blir så ufyselig uten nok søvn. Synes nesten synd på mannen her nå når det hele sniker seg fram. Omtrent som pms.

Tror dessuten jeg er iferd med å gå fra snart-prøver til KIKE. Litt, "får jeg bare ny vogn til sommern kan vi godt vente litt til med søsken altså.."..

Antall kommentarer 0

Kommentarer

 
Antall Trackbacks 0

Trackbacks

Siste blogginnlegg av Strwberri

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 18:24.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com