Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2005, 21:06   #21
Bee
Seniormedlem
 
Bee sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 1,574
MP Rating: 0% (0)
Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Hva er med i et kirkeprogram?

Vi hadde egentlig ikke tenkt å ha det vi, men nå ble jeg usikker...
Velger dere ut salmene selv?
Skal dere gå sammen opp kirkegulvet?
Tips til hva ringbæreren (Daniel) kan ha ringene i?
Bee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2005, 21:14   #22
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Jeg ville bare si at jeg anbefaler IKKE BrideSave.com....
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2005, 01:16   #23
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Bee
Hva er med i et kirkeprogram?

Vi hadde egentlig ikke tenkt å ha det vi, men nå ble jeg usikker...
Velger dere ut salmene selv?
Skal dere gå sammen opp kirkegulvet?
Tips til hva ringbæreren (Daniel) kan ha ringene i?
Kirkeprogram: Man kan vel velge hvor detaljert man vil ha det, men hva som skjer er jo greit. Kortfattet selvsagt. Tekstene til salmene er fint å ha med så slipper man å rote frem i salmebøkene Tror det er svært vanlig å ha det.

Salmer: Ja, vi velger salmene selv. Er du i tvil så snakk med presten eller organisten. Få litt smakebiter, les tekstene.

Noen forslag:
Guds godhet sang i sinnet
Alltid freidig når du går
Kjærlighet er lysets kilde
Kjærlighet fra Gud
Å leva, det er å elska

Inngang: Nei, min far skal følge meg opp, mens Suziemannen står og venter ved alteret sammen med sin forlover.

Ringbærer: Wilhelminah skal være vår ringbærer, og hun skal ha de på en ringpute. Mener Lisenett har to varianter

Lykke til
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2005, 10:16   #24
Medlem
 
AnneMalene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 133
MP Rating: 0% (0)
AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.AnneMalene er som en uslipt juvél.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Lurer på hvilke erfaringer dere har med kjøp av brudekjole og tilbehør på nettet? De har jo så mye fint og rimelig på Lisenett, men syns det virker litt skummelt å kjøpe kjole på nettet... ???
__________________


MARTIN 03.02.05. 50 cm, 3240 gram
AnneMalene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 11:36   #25
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleBlomst
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Jeg har denne ( C - 415) i helt hvit. Du finner den under "Bridal". Snøring i ryggen, og spenner foran, veldig behagelig å ha på.



Hvordan vet dere at det passer?

Å hva slags str skal jeg velge tro?

hVabetyr

Bust

Waist

Hips
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 14:00   #26
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Bust = bryst
Waist = midje
Hips = hofter

Tror du måler og skriver inn målene dine.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 14:02   #27
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Guds godhet sang i sinnet.
Har du teksten til den?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 15:43   #28
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Bust = bryst
Waist = midje
Hips = hofter

Tror du måler og skriver inn målene dine.

Men man må vel gjøre om de norkse målene til engelsk?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 18:14   #29
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Jeg hadde sikkert vært så blond at jeg hadde skrevet bare målene i cm. Men presisert at jeg hadde gjort det.
Du kan jo høre med LilleBlomst hva hun gjorde. Hun har jo bestilt derfra og det passet perfekt til henne.

__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2005, 12:21   #30
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Jeg fant forresten teksten og et kjempefint kirkeprogram som noen har hatt

Tror jeg tar noen tips derfra.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:34.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com