Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-06-2005, 23:35   #41
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Spør her og jeg

Hva skal dere gi i morgengave til deres tilkommende? Jeg vet rett og slett ikke. Kan dere ikke komme med forslag så samler jeg det i et innlegg/svar her?
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 00:09   #42
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Då må eg vel svare her også da Slipsnål..
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 00:24   #43
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Forslag til morgengave til våre tilkommende:
(har søkt litt på nettet, og må legge til at alt dette ikke er aktuelt for min del )
  • mansjettknapper
  • smykke
  • slipsnål
  • lommelerke
  • lommeur
  • klokke
  • Leatherman
  • Ipod som fylles med deres sanger
  • Playstation
  • golfutstyr
  • sabel
  • bunadsølje
  • en tur på spa sammen
  • en fotballtur med gutta
  • en romantisk getaway sammen (lurer litt på denne jeg )
  • morgenkåpe
  • fallskjermhopp
  • et epletre
  • kokkekurs
  • kortholder
  • digitalt videokamera/fotoapparat
  • motorsykkel sertifikat
  • saxofon
  • sykkel
  • Jegerprøven
  • espressomaskin
  • kniv med slire
  • pondus abonnement
  • fin whiskey
  • dykkerkurs
  • blowjob
  • tatovering
  • gitar
  • portrettbilde av deg - Oslo City har en sånn 'Crystallize'-greie i overetasjen. De lager 3-dimensjonale bilder i små glass/krystallbiter, ganske fine - "frosset i tid"...
    Koster visst vanligvis 700,- for en person
  • god årgangsvin
  • boxershort med bilde av paret og "nygift" på rompa
  • bunadskniv
  • vin/cognage-smakingskurs
  • Sesongkort på stadion om han er supporter og det finnes et lag i de øverste divisjonene
  • Sesongkort på stadion om han er supporter og det finnes et lag i de øverste divisjonene
  • Om man har de rette kontaktene: videoopptak med personlig hilsen fra noen de ser opp til (fortrinnsvis av typen hadde-plakat-av-på-gutterommet... hvilket gjør at vi står igjen med Maradona, Samantha Fox og Rambo???)
  • En favorittbok/ bokverk i praktinnbinding
  • Fantastisk god dyne
  • Fotballskjorte fra favorittlaget med signaturer
  • konsertbillett
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08

Sist endret av Sannemor; 27-06-2005 kl 16:41.
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 09:30   #44
Kes
Supermedlem
 
Kes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 621
MP Rating: 0% (0)
Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Fant noen fine eksempel på kirkeprogram som jeg tenkte der ville se.

http://www.kortshop.com/index.php?cPath=21_27

klikk på bilde for å forstørre det...
__________________
Mamma til;
Nikolai - 07.11.03
Rebekka - 27.08.08

( Også kjent som Ingeniøren )

Sist endret av Kes; 27-06-2005 kl 09:46.
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2005, 09:14   #45
Seniormedlem
 
LilleBlomst sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,342
MP Rating: 0% (0)
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Dette er vårt kirkeprogram som vi brukt i august i fjor. Samme fargetema gikk igjen i alt, og gjennomgangstemaet var roser. Salmene var "Guds godhet sang i sinnet", og "det er så yndig å følges ad". I tillegg hadde vi skrift lesning fra 1 brev til korinterne vers 1 - 13, og solosang; Ave Maria av Franz Schubert.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________

Sist endret av LilleBlomst; 05-07-2005 kl 07:43.
LilleBlomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-07-2005, 16:51   #46
Seniormedlem
 
Jannike_79 sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 2,202
MP Rating: 0% (0)
Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.Jannike_79 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Når begynte dere å planlegge folkens? Og får jeg kjøpt den cd'en på platekompaniet?
__________________
Klem fra Jannike_79, med Snuppa født Oktober 2004.
Jannike_79 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 12:24   #47
Medlem
 
Madeh sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Mo I Rana
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.Madeh vil raskt nok bli berømt.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Kes
Fant noen fine eksempel på kirkeprogram som jeg tenkte der ville se.

http://www.kortshop.com/index.php?cPath=21_27

klikk på bilde for å forstørre det...
Så supert at du la ut denne nettsiden! Mange gode tips!!!
__________________
Madeh & Nora født 09.04.03
Madeh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2005, 12:40   #48
Bee
Seniormedlem
 
Bee sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 1,574
MP Rating: 0% (0)
Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.Bee har mye å være stolt av.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Spør her og jeg

Hva skal dere gi i morgengave til deres tilkommende? Jeg vet rett og slett ikke. Kan dere ikke komme med forslag så samler jeg det i et innlegg/svar her?
Jeg ga han et belte (et eller annet merke jeg visste han ville ha) og en prosjektorklokke til soverommet. Han fikk også bildene som ble tatt av meg på utdrikningslaget. De var tatt hos fotograf og var småfrekke. Trenger vel ikke si at han ble fornøyd!!?!
Bee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 02:46   #49
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Spør her og jeg

Hva skal dere gi i morgengave til deres tilkommende? Jeg vet rett og slett ikke. Kan dere ikke komme med forslag så samler jeg det i et innlegg/svar her?
Følger det strålende tipset fra Bee om fotografbilder litt letter antrukket Om ikke jeg også får det på utdrikningslaget så booker jeg selv

Hva jeg ønsker meg er en heelt annen sak - har ikke peiling
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2005, 21:58   #50
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 375
MP Rating: 0% (0)
Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.Solsikke har mye å være stolt av.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Noen som har giftet seg/hatt bryllupsfesten på Refsnes Gods?

Vi vurderer dette som lokale på vår store dag - og vil gjerne høre om det er noen som har erfaringer, enten som brudepar eller gjester
Solsikke er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com