Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2005, 15:53   #51
Seniormedlem
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 2,921
MP Rating: 0% (0)
Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Legger denne inn her også

Vil bare tipse dere om nettsiden www.bryllupsdagen.no hvor man kan få laget en gratis hjemmeside om bryllupet sitt. Praktisk hvis man vil legge ut gaveliste og gi informasjon til gjestene....
__________________
Ginger + Junior + Snuppa :
Ginger2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2005, 09:53   #52
Supermedlem
 
FrøkenS sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 947
MP Rating: 0% (0)
FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.FrøkenS har mye å være stolt av.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Kes
Fant noen fine eksempel på kirkeprogram som jeg tenkte der ville se.

http://www.kortshop.com/index.php?cPath=21_27

klikk på bilde for å forstørre det...
Super side! SÅ mye lekkert! Takk for tipset
__________________
FrøkenS
Lillesøster - Mai 07
Storesøster - Mars 05
FrøkenS er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2005, 22:37   #53
Supermedlem
 
philippa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 549
MP Rating: 0% (0)
philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.philippa har mye å være stolt av.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Det var ei som spurte om det å kjøpe kjole over internett...
Jeg gjorde det , desperat etter å få kjøpt nettopp drømmekjolen min, som ingen av butikkene jeg kontaktet hadde inne , eller mulighet til å få tak i . Det er jo dette med at det kan ta opp til flere uker før de får inn kjolen fra leverandør.
utrolig nok ble jeg kontaktet av ei som driver , med nettbutikk, og fikk tak i kjolen og levert den over til meg alt dette under 1 mnd!!!! hvis det er lov, legger jeg ut nettadr. hennes, for man kan jo alltids ta en titt [email protected]
__________________
Philippa
1991/2001/2005
http://karina-73.piczo.com
philippa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2005, 11:13   #54
Supermedlem
 
hegemor_1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Guds godhet sang i sinnet.
Har du teksten til den?
Guds godhet sang i sinnet
og rørte Edens trær
den kveld da mann og kvinne
først kom hverandre nær.
De så Guds skaperglede
dypt i den annena blikk
og blomster danner kjede
og alt ble til musikk.

Guds glede blomster atter
når to har sagt sitt ja.
Da fylles vi med latter,
og himmelen blir glad.
Pryd, Herre, deres hager
med roser og jasmin!
Vær med dem alle dager
gjør atter vann til vin.

Vi sier ja til livet
til alt hva Gud oss gav.
Da fløyter det i sivet,
da glitrer det på hav.
Vi gjør hverandre rike
på glede dag for dag.
Gud, hold vårt ja ved like
som livets hjerteslag.

Her har du teksten. Lykke til
__________________
Mamma'n til 3 små troll!!
hegemor_1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 13:37   #55
Supermedlem
 
Maddedusken sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,092
MP Rating: 0% (0)
Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.Maddedusken har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Hva betaler dere for fotograf og hva følger med i pakken?
__________________
Maddedusken Og de tre gullungene sept 03, sept 05 og juni 07.
Maddedusken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 14:12   #56
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q
Noen som har brukt grafisk byrå til utforming og trykk av invitasjoner, kirkeprogram, meny og bordkort?
da vi giftet oss for snart 3 år siden, brukte vi http://www.bryllupsbutikken.no/ for å bestille opp bordkort, blant annet. (Jeg er av typen som overhodet ikke kunne tenke meg å bruke kongler og rekved o.l i selvkomponerte #bordkort", men heller stilfull eleganse.) (det hørtes forferdelig sleskt ut, men smaken er som baken). Alle navnene ble derfor "bestilt" derfra, med lik font osv. Lekkert, og derfor vel verdt pengene.

Men kirkeprogram - det hadde vi glemt....


Vi laget et eget hefte som inneholdt meny, sangene, bordplassering og gjesteliste. Mye jobb men veldig artig!!

Tips: Er det flere som skal gifte seg i kirka samme dagen, kan du be prestekontoret om å få telefon nr til de andre parene, så kan dere eventuelt bli enige om å dele på kostnadene ved pynting i kirka, og eventuelt dele på å ta med store oppsatser osv videre.

Ga i morgengave: slipsnål og mansjettknapper.
Fikk i morgengave: gullarmbånd, som jeg ønsket meg.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2006, 14:14   #57
Supermedlem
 
Simba 1 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: ved fjord og fjell
Meldinger: 1,199
MP Rating: 0% (0)
Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.Simba 1 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Maddedusken
Hva betaler dere for fotograf og hva følger med i pakken?
Ta en ringerunde hos ulike fotografer i området, prisene varierer noe helt enormt.
__________________
Hilsen Simba 1 og ungene (2002 og 2005)
Simba 1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-05-2006, 16:50   #58
Medlem
 
Lurven sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: porsgrunn
Meldinger: 117
MP Rating: 0% (0)
Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.Lurven er som en lysfontene.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Noen som har noen tips på hva jeg kan gi gubben i morgengave?
__________________
"Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid" Molo

Hedda Amalie 1. september 2003!
Hedvig Antoinette 8. oktober 2005!
Lurven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2006, 20:08   #59
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Lurven
Noen som har noen tips på hva jeg kan gi gubben i morgengave?
Min fikk aktbilder av meg tatt hos fotograf
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2006, 15:30   #60
Veteranmedlem
 
Muggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 4,851
MP Rating: 0% (0)
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllup: Tips, råd og spørsmål

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q
Min fikk aktbilder av meg tatt hos fotograf

STILIG!!
__________________
Simone -06
Jippi, jeg er mamma!!

1.januar ventes ett nytt IVF-mirakel
Simone venter spent på Bertine!!

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:30.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com