Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-01-2007, 00:15   #1
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,393
MP Rating: 100% (1)
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.
Februar 2007 mammaer - hvem er vi!

(Starter tidlig, men det er jo straks februar så..)

Nick:

Nick på SM:

Litt om deg selv:

Litt om fødselen:

Litt om babyen:

(Eller bare skrive hva man vil )

Håper vi får det like koslig her i barselsklubben som i terminklubben!
Gammel 02-02-2007, 17:03   #2
Supermedlem

skogen sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 1,059
MP Rating: 0% (0)
skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.skogen har en strålende fremtid.
Sv: Februar 2007 mammaer - hvem er vi!

Nick: Skogen på snartmamma og skogen her

Litt om deg selv: Jente på 31 år og har sønnen Erik født mai 2004, fra før.

Litt om fødselen: Tøff, ble igangsatt på mandag 29.januar, Knut kom onsdagen kl.1848.

Litt om babyen: Kjempenydelig, lengre enn sin bror!, mere mørkere hår, ligner mer på meg.

Kommer med mer info etterhvert
Gammel 03-02-2007, 15:04   #3
Medlem

solstrålen sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Sogn og fjordane
Meldinger: 350
solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.solstrålen har mye å være stolt av.

Nick: Solstrålen

Nick på SM: Solstrålen

Litt om deg selv: 21 år og lykkelig gift, stolt tobarnsmamma. Har søkt meg inn på vernepleien fra høsten av, gleder meg til å studere igjen siden jeg har vert sykemeldt siden i høst. Men, først er det babytid! Og den skal nyyyyytes

Litt om fødselen:gikk fort og greit, kom på sykehuset kl 15.00, tok et bad, og joakim svømte ut med fostervannet på første pressrie kl 17.45

Litt om babyen: 3300 g og 49 cm, selvfølgelig verdens skjønneste lille baby som sover stort sett hele tiden. Om natten er det bare 1 matpause, så mamma har det veldig godt for tiden

GRAVID IGJEN MED EN JENTE DENNE GANG Termin 28 januar 2009

Sist endret av solstrålen; 11-02-2007 kl 20:12.
solstrålen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2007, 15:57   #4
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,230
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Nete.

Nick på SM: Nete.

Litt om meg selv: 27 år (i ennå noen mnd), forlovet med pappaen til guttene.

Litt om fødselen: Gikk kjapt og greit. 5 timer så var det gjort. Drømmefødsel i forhold til første gang vil jeg si. Hadde ei flott jordmor som gjorde det hele til en flott opplevelse.

Litt om babyen: Han var 3840 gram, 52 cm og 36 cm rundt hodet da han kom ut. Stort sett en rolig kar, som spiser og sover. Veldig glad i puppen.

Sist endret av Nete; 14-02-2007 kl 11:39.
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2007, 12:28   #5
Medlem

jess sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 91
jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.jess er et navn alle kjenner.

Nick:Jess

Nick på SM:Jess

Litt om deg selv:30 år, gift, ute i permisjon nr 2 på rappen. Har en datter på 16 måneder fra før.

Litt om fødselen:Kjapp! Vannet gikk natt til 31/1. Inne til sjekk på føden om morgenen. Alt bra, men ingen rier. Riene startet på ettermiddagen.Plutselig tetnet de kjapt - og vi dro da det var ca 3 minutter mellom hver.I bilen var det hele tiden ca 2-3 min mellom... Tok ca 45 til føden... Da vi kom fram til føden startet pressriene,og på 2o minutter var minstemann ute! Litt kjappere enn sist kanman vel trygt si...!

Litt om babyen:Rolig liten krabat! Spiser og sover. Veide 3090 gram da han ble født, og er verdens vakreste lille gutt! Martin heter han!

Sist endret av jess; 05-02-2007 kl 18:48.
jess er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2007, 21:14   #6
VIP-Medlem

Tammis sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Utenfor bygrensen..
Meldinger: 6,393
Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.Tammis har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Tammis

Nick på SM: ~Simmat~

Litt om deg selv: Tja, er 25 år, gift med verdens beste mann, har ei nydelig jente på 2 år. Er ikke i jobb og har ikke jobb å gå til akkurat nå desverre.
Kommer ikke på noe spennende om meg selv akkurat nå egentlig..

Litt om fødselen: Planlagt keisersnitt 15 dager før termin. Gikk kjempegreit. Veldig ute-av-deg-sjæl-opplevelse. Var frisk og rask og oppe av senga noen timer etterpå.

Litt om babyen: Nydelig lille Leon. Sover, spiser og bæsjer.
Vi gleder oss til han tar litt større plass i familien vår

Sist endret av Tammis; 12-02-2007 kl 16:53.
Tammis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2007, 11:36   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 16
Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.Lillesol er som en lysfontene.

Nick: Lillesol

Nick på SM:Lillesol, har fulgt med men ikke vært så aktiv, håper jeg kan ta det igjen her etterhvert

Litt om deg selv:36 år og førstegangsfødende

Litt om fødselen:Mirakelet vårt, ei lita jente kom 12. februar, født på ABC, Ullevål i vann og tatt imot av mor selv!

Litt om babyen:Nydelig lita kosejente, 3980 g, 52 cm lang, masse mørkt hår. Vi storkoser oss og er i 100 !!!

Sist endret av Lillesol; 26-02-2007 kl 14:13.
Lillesol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-02-2007, 15:00   #8
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

Nick: Imiles

Nick på SM:Imiles

Litt om deg selv: Jeg fyller 30 år i April.Opprinnelig tysk men har bodd i Norge omtrent halvparten av livet mitt. Gift med en mann fra Kosovo og vi har en sønn fra før som er født i september`04.Jeg jobber som resepsjonssjef på et av byens sentrumshoteller og studerer i tillegg sykepleie på deltid ved HIO. Har i grunnen ingen hobbyer fordi jeg ikke har tid men jeg er veldig interessert i astrologiens verden.

Litt om fødselen:Unnagjort på 2 timer uten smertestillende (ufrivillig)

Litt om babyen:Like snill som storebror.Bare spiser og sover.Ingen barnegråt her i huset
3634 g, 51 cm og 36 Ho

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09

Sist endret av Imiles; 12-03-2007 kl 15:59.
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2007, 16:30   #9
Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 75
Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.Lish er et navn alle kjenner.

Nick: Lish

Nick på SM:Lish

Litt om deg selv: 26 år og førstegangsmamma (litt skummelt, men gleder meg masse)

Litt om fødselen: Planlagt ks. Gikk veldig greit. Var opp å gikk samme dagen.

Litt om babyen: Han er stort sett veldig snill. Sover mye og spier som han skal. Var 49 cm og veide 3340 da han ble født.

Gammel 07-02-2007, 21:41   #10
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Måtte bare titte innom dere.. Gleder meg så vanvittig til å komme inn hit til dere altså.. Kan ikke den babyen bare komme ut da.
Vi ses snart forhåpentligvis!!

*holderavplass*

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:15.