Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2007, 21:05   #61
Juniormedlem

Gunni sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 9
MP Rating: 0% (0)
Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.
Sv: Februar 2007 mammaer - hvem er vi!

Nick: Gunni

Litt om deg selv: Jeg er ei jente på 28 år, er gift med Kenneth, som også er 28 år. Sammen har vi ei tulle på snart 7 måneder, født 27.februar, og så har jeg ei stor tulle som fyller 10 år i januar. Født og oppvokst i Kristiansund.

Litt om fødselen: Første rie starta kl 3.09 natt til tirsdag 27.feb. Dro på sykehuset i femtiden. Hadde 1-5 min mellom hver rie hele veien. Pressriene begynte like før kl 7, og etter 4 press var prinsessa ute.

Litt om babyen: Mia er ei god og rund prinsesse som har fått to tenner, og to hjørnetenner er på vei oppe. Hun er ei jente med masse energi og som vet hva hun vil. Godt sovehjerte har hun fått også. Da hun ble født var hun 3600 gr og 52 cm.
Gunni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2007, 21:36   #62
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,720
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Velkommen, Gunni! Gleder meg til å bli bedre kjent.
Gammel 19-09-2007, 22:28   #63
Juniormedlem

Gunni sin avatar

Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.Gunni er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mari-H1979
Velkommen, Gunni! Gleder meg til å bli bedre kjent.
Takk Gleder meg jeg også...
Gammel 19-09-2007, 23:12   #64
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,042
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Hei, og velkommen!!!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 16:58   #65
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 40
Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.Snutus er som en lysfontene.

Nick: Snutus

Litt om meg: Jeg er 30 år og førstegangsmamma. Jeg er lykkelig gift. Opprinnelig fra Nord-Norge, men bor i Oslo.

Litt om fødselen: Grei fødsel. Den var over på fem timer og foregikk uten annet smertestillende enn lystgass.

Litt om babyen: Snuppa ble født 24 februar og var 48cm og 2680g. Hun er mammas og pappas lille solstråle og er blid og fornøyd stort sett hele tida.
Snutus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 17:48   #66
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,511
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Velkomen til gunni og snutus
Gammel 20-09-2007, 22:51   #67
Supermedlem

plysj sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,038
plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.plysj har en strålende fremtid.

velkommen skal dere være
Gammel 20-09-2007, 23:41   #68
Supermedlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 501
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.

Så koslig at det kommer flere!

Velkommen hit

..trallalla..
pepsi max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2007, 23:24   #69
Juniormedlem

Gunni sin avatar

Takk, så koselig da...
Gammel 26-09-2007, 00:41   #70
Medlem

nonstop sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Vest- Agder
Meldinger: 193
nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.nonstop er fantastisk mot andre.

Nick: nonstop

Nick på SM: vita

Litt om meg: 29 år og mamma til tre. To jenter på 4 1/2 år og 7 år, og Ole på 7 mnd. Jeg bor alene med barna. På grunn av en hektisk tilværelse med tre barn, så har jeg ikke tid til å være så aktiv på NM.

Litt om fødselen: Som forventet. Rask og vond. Ole var ute 1 time etter at jeg ankom sykehuset.

Litt om babyen: En aktiv og blid solstråle Han har krabbet en måned allerede, og reiser seg opp overalt. Noen smell i hodet har det blitt, ja. Han er en fin blanding av meg og pappaen. Han har pappaens nese og blå øyne og han har mine ører og rare smilehull høyt oppe på kinnene.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:23.