Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Februar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2007, 22:41   #11
Supermedlem

pepsi max sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 501
MP Rating: 0% (0)
pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.pepsi max har en strålende fremtid.
Sv: Februar 2007 mammaer - hvem er vi!

nick: Pepsi max

nick på SM: Pepsi max

litt om deg selv: 19 år og førstegangs mamma

litt om fødselen: Holdt på i 21 timer, men det var virkelig verdt det!
3906 g og 50 cm hel skjønn!

(var kanskje ikke så lite dette men)

litt om babyen: kjempe lik pappa'n sin.. rolig og super søt!
spiser og sover.. bare HÆRLIG!

Sist endret av pepsi max; 15-01-2008 kl 00:11.
pepsi max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2007, 10:20   #12
Seniormedlem

Mari-H1979 sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,720
Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.Mari-H1979 har en strålende fremtid.

Nå er jeg her på ordentlig, endelig!

Nick: Mari-H1979

Nick på SM: Mari-H1979

Litt om deg selv: Jeg er 27 år, gift og har to gutter. Jobber i et finansieringsselskap.

Litt om fødselen: Kjapp og grei fødsel.

Litt om babyen: Marcus er en veldig rolig gutt, foreløpig iallfall og verdens skjønneste lillebror

(Eller bare skrive hva man vil )

Sist endret av Mari-H1979; 21-02-2007 kl 14:59.
Mari-H1979 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 09:24   #13
VIP-Medlem

Eria sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 5,716
Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.Eria har et ubeskrivelig bra rykte.

Sist endret av Eria; 25-09-2007 kl 01:44.
Eria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2007, 17:26   #14
Medlem

ebeths sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Haugesund
Meldinger: 77
ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.ebeths er fantastisk mot andre.

Nick: ebeths

Nick på SM: ebeths

Litt om deg selv: Jeg er 25 år, og er nettopp blitt mamma for første gang.

Litt om fødselen: En lang, men bra fødsel. Ikke så mye annet å si egentlig.

Litt om babyen: Hun er vår prinsesse, og heter Emma. Verdens nydeligste

ebeths er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 11:55   #15
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,511
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Nick: Carmenzita

Nick på SM:Carmenzita

Litt om deg selv: 27 år gammel,samboer,og nettopp fått arveprinsen

Litt om fødselen: Endte med planlagt KS den 5 februar pga seteleie og mors smale bekken. Hadde lav hb før Ks og mistet endel blod under operasjonen,men 3.dag var jeg oppe og klarte meg helt selv!!!

Litt om babyen: Verdens vakreste gullgutt,som stort sett spiser og sover....
Veide 4130 og var 51 cm lang da han kom til verden.
Carmenzita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2007, 21:12   #16
Supermedlem

-diCtE- sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 788
-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.-diCtE- har en strålende fremtid.

Nick:-diCtE-

Nick på SM: dicte

Litt om deg selv: 25 år fra Oslo... og storkoser meg som mamma for første gang!

Litt om fødselen: gikk veldig fort frem til 7 cm åpning - så ble det plutselig litt stopp!! men hun kom til slutt - med sugekopp!! og med nesa i sky - derfor tok det sin tid mot slutten!!

Litt om babyen: verdens mest nydelige lille jente, med masse hår på hodet!! hun veide 3440 gr. og var 52 cm. da hun kom til verden!! ellers så sover hun, spiser, bæsjer og lyser mot meg med stoore blå øyne!!

Sist endret av -diCtE-; 15-02-2007 kl 11:41.
-diCtE- er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 09:27   #17
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 8
J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.J@nne er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Nick: J@nne

Litt om deg selv: 30 år. Jeg og min kjære har en sønn på 19 mnd.

Litt om fødselen:Var til kontroll dagen etter pga vannavgang. JM skulle sende meg hjem da det var lang tid mellom riene, men på turen ned heisen fikk jeg akutte rier tett i tett. Da jeg kom meg opp på føden igjen hadde jeg full åpning. Lillegutt kom til verden 19 minutter etterpå. Drømmefødsel!

Litt om babyen: Mye mørkt hår og mye mørkere enn storebror hadde. Spiser og er fornøyd. Har noe lav temperatur, så han er godt påkledd. Ser ut til at han holder bedre på varmen selv nå. Litt gulsott, men langt unna faresonen. Veide 3152g og så nøyaktig som 47,7cm lang.

Sist endret av J@nne; 14-02-2007 kl 09:36.
J@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 11:03   #18
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 6
mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.mari72 vil raskt nok bli berømt.

Nick: mari72

Nick på SM: mari72, men har ikke vært aktiv

Litt om deg selv: Jente på 34 år som bor i Trondheim, opprinnelig fra Vestlandet. Samboer og har en datter fra før født august 04.

Litt om fødselen: Regelmessige rier på 7 min i 5-6 timer. Plutselig kom de tett som hagl, så det var bare å kaste seg i bilen og kjøre til sykehuset. Heldigvis tar det bare 5 min, for gutten var ute 1 time og 1 kvarter etter ankomst, og da hadde jeg presset i en halv time..

Litt om babyen: Nydelig gutt, som veide 4220 gr og va 55 cm, så det er en lang og slank krabat. Spiser mye og ofte, og sover godt.

og lillebror 10.02.07
mari72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 13:09   #19
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 917
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.

Nick: Milea

Nick på SM: Milea

Litt om deg selv: Jeg er 24 år,samboer og nå tobarns mor. Har en gutt på 21mnd. fra før.

Litt om fødselen: Gikk kjapt og greit.

Litt om babyen: Selvfølgelig verdens nydeligste datter, som vi alle har forelsket oss i!!
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 17:30   #20
Medlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 63
Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.Skrullemor er som en lysfontene.

.............

Sist endret av Skrullemor; 26-04-2007 kl 21:07.
Skrullemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:19.