Hadde jo bestemt meg, men nå er jeg sannelig usikker igjen! Det er mange gode argumenter for og imot i denne tråden, og jeg skulle vel aldri lest den igjen etter å ha bestemt meg
Enkelte jeg kjenner (unge folk) ligger langflate og en jeg kjenner (gravid) avsluttet sitt svsk med intravenøst på sykehuset og fødte et lite barn. Igjen enkelte (min bror feks) har hatt det, men var lite dårlig og smittet INGEN i familien, verken sine egne barn/kone eller oss søsknene.
Det er jo selvfølgelig det som er langt frem i tid som gjør meg usikker.. Hva risikerer jeg ved å ta den.. ved å ikke ta den? Hva kan skje om 10-20 år pga at jeg tok den? Jeg selv er frisk og burde skulle klare å takle sykdommen, men hva om jeg får den og smitter et lite barn som kan bli veldig syk og i verste fall dø??
Hvorfor skal dette være så vanskelig da?
I starten syntes jeg media blåste dette mye opp, men nå er jeg ikke sikker på om det er sååå veldig blåst opp lengre. Men blir jo usikker når det er ulike anbefalinger fra land til land, spesielt når det gjelder barn under 3 år. Så ang vaksine til Isak.. ble jeg veeeldig i tvil om nå!