Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-12-2005, 21:04   #11
Supermedlem

Ohana sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 606
MP Rating: 0% (0)
Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.Ohana er fantastisk mot andre.
Sv: Rikshospitalets diett

bare legge til......

grunnen til at det er mye kaffe er fordi det er vanndrivende, altså gir en rask nedgang i vekt......

Ohana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-12-2005, 21:40   #12
Seniormedlem

Tekla sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Føill`bu
Meldinger: 2,015
Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.Tekla er fantastisk mot andre.

Man mister jo bare væske av å drikke mye kaffe, og dermed "lurer" man vekta.
Gammel 12-12-2005, 01:39   #13
Seniormedlem

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,839
Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.

Denne dietten gir overhodet ingen økning i stoffskiftet. Snarere tvert imot! Det er en sultekur som gir et raskt, men forbigående vekttap pga ensidig kost i små mengder. Og som noen har satt Rigshospitalets navn på. Kan være den opprinnelig kom derfra en gang for årevis siden; det var ikke uvanlig at pasienter måtte på dietter av en eller annen type ifm operasjoner, men all ny forskning viser jo at disse gamle kurene er helt ville...

Miss Norway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2005, 11:59   #14
Medlem

l_marihe sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: På flyttefot
Meldinger: 294
l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.l_marihe er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tekla
Kaffe, biff og hardkokte egg!
Har nok fått utskriften av sin mor tenker jeg, for han hadde det med seg etter et besøk der i dag Men jeg har nok allerede fått ham fra det, så får jeg heller legge inn et ekstra gir i å motivere ham til å legge om kostholdet å begynne å trene.
Jepp, dette har vi prøvd. DRITTKUR!!! Funka ikke, annet en at vi (gubben prøvde også) var kjempesultne da to uker var gått. Og ikke har spist spinat siden...

Fikk den t.o.m av en lege, men fikk som andre her har skrevet, senere greie på at dette står ikke noe sykehus bak. Bare tull og tøys! Kaffe + 1 sukkerbit til frokost er jo galskap.

Derimot raste kiloene (hos oss begge) da jeg gikk på Libra-kurs. Gikk ikke så mye opp i vekt etterpå heller.
Gammel 12-12-2005, 12:04   #15
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Dette vet du jo, hovedinnlegger, siden din mor er kostholdsekspert!
Men altså... etter forrige graviditet da jeg gikk opp en del, tok jeg en sånn vanlig, sunn kur der man IKKE HAR LOV til å gå ned mer enn en halv til en kg i uka. Det funka som bare det! Jeg mener...man merker FORT forskjell selvom man ikke akkurat RASER ned i vekt. Og det beste av alt er jo at med sånne skikkelig dietter så blir man jo så kjernesunn også - det er jo bare fisk og grønnsaker og vann og frukt og kylling og grovt brød over hele linja
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2005, 14:39   #16
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Sted: moss
Meldinger: 3,667
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

En del på jobben til mannen min har prøvd den, å den hjalp den. Det den gjør er å øke forbrenninga, men etter endt kur er det viktig å spise sundt å mosjonere for det. Det er ikke en slanke kur, men kan hjelpe folk som har problemer med å gå ned å få forbrenninga i kroppen på rett kjøl.
Hvet att har du probllemer med stoffskifte i kroppen, kan denne hjelpe. Gjorde ihvertfall dette med kameraten til mannen. Han hadde problemer med å gå ned i vekt pga det å etter denne kuren begynte han å gå ned i vekt.
Det er viktig å vite att dette er ikke en hurtig kur, noe sjeldent fins. Men en start for å få kroppen i gang.
Gammel 13-12-2005, 14:41   #17
Veteranmedlem

Maya80 sin avatar

Sted: moss
Meldinger: 3,667
MP Rating: 100% (2)
Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.Maya80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kuren egentlig er laget for er hjertepasienter som skal opereres, å man vil ha di fort ned i vekt.
Gammel 13-12-2005, 16:06   #18
Seniormedlem

Polkadot sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ulverum
Meldinger: 1,874
Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.Polkadot har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Maya80
Det er viktig å vite att dette er ikke en hurtig kur, noe sjeldent fins. Men en start for å få kroppen i gang.
Nemlig!

Denne kuren er verdenskjent, men sikkert med et annet navn, da. Jeg har flere venninner som har lykkes med denne kuren. Vet ikke hvorfor jeg selv ikke har prøvd den enda, men det skal jeg prøve å huske på nå etter jul.
Polkadot er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2005, 16:34   #19
Seniormedlem

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,839
Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.Miss Norway har en strålende fremtid.

Hvorfor drive rovdrift på kroppen sin med vitende og vilje istedet for å gå ned i vekt på en sunn måte?
Denne kuren øker IKKE forbenningen, TVERT IMOT: DEN ØDELEGGER DEN!

*Missa gjentar seg selv i håp om at folk skal fatte poenget*.

Sist endret av Miss Norway; 13-12-2005 kl 19:44. Begrunnelse: Rettet trykkleif
Miss Norway er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2005, 16:41   #20
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Som sagt har jeg prøvd den kuren flere ganger og den virker men til hvilken pris.Jeg holdt på å besvime den 11 dagen,jeg ble dårlig og var veldig svimmel .Jeg tok da et glass melk og ble straks mye bedre.Å sitte å grue seg til å spise............Spinat kan jeg ikke ha den dag i dag jeg brakk meg og kastet opp.Nei det er jammen ikke en fornuftig måte å gå ned i vektpå .All den rare maten og ikke kunne ta en tyggis,drops ol.Har mann vond smak i munnen kan man ikke ta noe annnet en vann. Man må følge den kuren slavisk og ikke spise noe annet på den listen.Kun vann er lov å drikke uten om måltidene.Nei den kuren der er ikke bra,det var den ikke for meg!!
Det er ikke meningen at man skal kaste opp og vere besvimelsen nær når man skal ned i vekt uansett grunn.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:02.