Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Om denne kuren er så bra som du påstår, hvorfor har den da ikke fått mer anerkjennelse av de som driver med vektreduskjon? Er ikke det litt rart?
Jeg tviler fortsatt sterkt på at denne kuren ene og alene er skyld i noens varige vektnedgang. Hadde den vært så bra, hadde den definitivt fått ganske mye mere anerkjennelse, og heller ikke trengt å kalle seg noe den ikke er, nemlig laget av et sykehus...
Jeg skriver forøvrig DISSE kurene, ikke bare din. Nettopp fordi en del av dem er ganske banale, sultende og lignende.
|
Jeg kan ikke svare på noen av tingene du spør om, har heller ingen formening om det. Jeg har ikke prøvd den kuren jeg la ut enda, så jeg kan ikke svare for hvorfor den er så bra heller, bortsett fra at jeg har 3 venninner som skryter uhemmet av den.
I mitt tilfelle, så har jeg hatt et par gode resultater på varig vektnedgang ved hjelp av hurtig-kurer. Jeg har nemlig et bra kosthold, som gjør at jeg ikke går opp i vekt, men jeg går aaaaltfor sakte ned i vekt. Når jeg tar en slik usunn hurtigkur, går jeg ned noen kg, og pga det gode kostholdet mitt og mosjon i ny og ned, går jeg ikke opp igjen
Da jeg leste oppskriften på "min" kur, så syntes jeg dette så veldig behagelig ut. Man kan spise suppe dagen lang, slippe å gå sulten eller plage seg selv. Jeg syns det ser ut som at den inneholder både vitaminer, karbohydrater og proteiner, og når jeg vet om 3 damer som har hatt mye suksess med denne kuren, så skal jeg jaggu meg prøve jeg også!
Jeg har ikke sagt noe sted at denne kuren
er sinnsykt bra, og har heller ikke anbefalt den til andre. Jeg forteller bare hva jeg har vært vitne til. Stiller meg undrende, men full av optimisme til denne kuren.
Hvorfor er den ikke kjent? Nei, si det.
Hvorfor er "alle" andre dietter kjent, selv om de ikke funker? Kanskje fordi det står et pengesterkt firma bak som tjener på å reklamere?
Det fins en tarmrensekur som heter "holistic horizons" som er superbra! Den renser opp det stagnerte slagget som fins i tarmene. Den er ikke kjent, men legen min hadde kjennskap til den, og anbefalte den.
Det at den kuren ikke er kjent, gjør den ikke noe dårligere.
Kanskje er det grunn til å tro at den er desto bedre, for han som har funnet opp kuren stoler på at det er et godt produkt og at ryktet vil spre seg, så han behøver ikke bruke masse penger på reklame.