Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Åh, herlighet!
Jeg har hele veien prøvd å reflektere og stille spørsmål ved dine påstander:
Som er totat uten hold. Enhver kan påstå hva som helst. Du sier flere ganger at den virker uten å kunne komme med noen fakta. :
|
Ja, og jeg har svart det jeg kan svare. Jeg har ingen fakta å komme med, annet enn hva jeg ser og hører. Hvis du leser innlegget som er datert 14/12 kl 13:32, tror jeg at det skulle gi utfyllende nok svar. Skjønner ikke hvorfor du er så hissig egentlig.
Sitat:
Jeg har prøvd å diskutere, og bare fått til svar at "den virker"..:
|
Ikke ett eneste sted har jeg sagt at "den virker". Dessuten vil du jo ikke si noe om hva du syns er så horribelt med kuren jeg kom med. Er det å spise suppe hele dagen og supplere med grønnsaker og biff innimellom så forferdelig usunt, da?
Sitat:
Å diskutere, er blant annet når to uenige prøver å komme med ulike argumenter for "sin" sak. Jeg har prøvd å diskutere med deg, men det nytter visst ikke. For du er jo så sikker i din sak.:
|
Jeg gjentar; Ikke ett eneste sted har jeg sagt at "den virker".
Men jeg er ganske sikker i min sak at venninnene mine har hatt stor suksess med kuren.
Hva er vi uenig om forresten? Jeg har ikke sagt at jeg er uenig med deg i at denne kuren er usunn, men jeg sier at
jeg syns den ser fin ut, i og med (gjentar meg selv igjen) at man ikke sulter seg, samtidig som man får i seg masse vitaminer, karbs og proteiner. Du har forøvrig ikke kommet med noen kommentar til det, så da er det jo ikke rart at jeg ikke syns dette ligner noen diskusjon.(Har du forresten lest oppskriften jeg la ut, eller trodde du dette var den samme som hovedinnlegger snakket om?)
Eller er vi uenig om at denne kuren har vært suksess for flere av mine venninner?
Sitat:
Personlig synes jeg det sier mangt om en kur når den påberoper seg å være noe den ikke er. Altså useriøs... Hvis den er så bra, hadde den vel ikke trengt å lyve på seg noe den ikke er for å "selge"  .:
|
Denne skryter av at den øker forbrenningen, og siden jeg ikke har prøvd, kan jeg jo ikke vite. Men at jeg tror på det, må jeg jo innrø
mme, særlig når jeg har hørt så mye bra om den.
Sitat:
Så får andre bare "kure" seg så mye de vil for min del. Men jeg synes virkelig at de bør passe seg for å si at den er så bra fordi den er laget av sykehus ditt og datt.
|
Jeg aner ikke hvem som har forfattet denne kuren. Jeg bare kopierte den og la den ut nøyaktig slik jeg fikk den. Helt uten redigering.
Berta; Når jeg ser nærmere på innleggene mellom deg og meg, så ser det ikke ut som noen diskusjon, men hvorpå du spør og jeg svarer.