Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 14:00   #21
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.
Sv: Starter 30-days-kuren på mandag...

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Oioi, tror nok den må prøves da.. Men trenger jo ikke å miste noe på rumpe og lår:hmm: den tar vel bare det som er overflødig sikkert?

*vilikkehatynnerelårogmindrerumpe*
Hehe... tror ikke det er noen fare for å bli seendes ut som en pipstilk

Jeg vil bare ned i en normal bukse strs jeg.
Sånn som det er nå så har jeg strs 42 rundt mage, mens resten får plass i 38-40....

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 14:12   #22
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,272
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av toneiren84 Vis post
.
Sånn som det er nå så har jeg strs 42 rundt mage, mens resten får plass i 38-40....
her er det str 36 rundt midjen, men sikkert 38-40 like nedenfor midjen (lovehandles). Mens resten av kroppen har goood plass i str 34. Så hvis jeg skal ha bukser som passer over rumpa og føttene, henger det utom i livet

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 16:34   #23
Supermedlem

toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Sitat:
her er det str 36 rundt midjen, men sikkert 38-40 like nedenfor midjen (lovehandles). Mens resten av kroppen har goood plass i str 34. Så hvis jeg skal ha bukser som passer over rumpa og føttene, henger det utom i livet
Da er det samme tullet med deg som med meg da... Bare at du har to, tre (ti?!!) strs mindre enn meg

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 08:33   #24
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 568
MP Rating: 100% (6)
Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.

Hvordan går det her?
Sammy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 13:05   #25
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Sammy Vis post
Hvordan går det her?
Hei!
Regner med det går bra, men har ikke tatt ny måling enda. Det skal jeg gjøre på søndag. Men jeg har ikke vært så flink med dette mat-greiene.... Det er ikke lett å handle sunn mat når det griner i lommeboka liksom

Har du prøvd de enda da?

Gammel 12-09-2008, 14:16   #26
Seniormedlem

Nellemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,647
Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg begynte for snart to uker siden, men vet ikke helt hva jeg har gått ned ennå. Går på Grete Roede kurs ved siden av så jeg får ihvertfall i meg riktig mat. Har tro på at dette hjelper, så det blir spennende å følge dere andre som bruker disse tablettene også.

I never said it would be easy - I said it would be worth it...
Nellemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 14:19   #27
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bærum
Meldinger: 568
MP Rating: 100% (6)
Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.Sammy har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av toneiren84 Vis post
Hei!
Regner med det går bra, men har ikke tatt ny måling enda. Det skal jeg gjøre på søndag. Men jeg har ikke vært så flink med dette mat-greiene.... Det er ikke lett å handle sunn mat når det griner i lommeboka liksom

Har du prøvd de enda da?
Hei. Enig i at dette med mat er vanskelig. Hvorfor skal alt som er godt være usunt? Dessuten er alt som skal være bra, dyrt!

Nei har ikke fått kjøpt de enda. Tenkte å ta en tur til helsekosten i løpet av neste uke. Men følger spent med her! Lykke til og god (sunn) helg!
Sammy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 14:20   #28
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,272
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har også startet nå! Startet for to dager siden (men har såklart glemt å ta de i dag) Er det sånn at man skal fortsette å ta de, som et kosttilskudd, eller skal man slutte etter en måned?

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 19:02   #29
Supermedlem

Sitat:
Jeg har også startet nå! Startet for to dager siden (men har såklart glemt å ta de i dag) Er det sånn at man skal fortsette å ta de, som et kosttilskudd, eller skal man slutte etter en måned?
Hun som jeg kjøpte de med sa at jeg kan ta en til to "kurer" (1-2 bokser), også skal det være nok. Men det kunne alltids være lurt å ta en ny om ca 6 mnd. Det er jo også en rensekur da.... sikkert derfor det skal være bra.

Gammel 15-09-2008, 18:38   #30
Supermedlem

O.M.G!!!!

4,5 cm på 2 uker, dere!!!!! Erre mulig..

Det er ikke så veldig stor forskjell på vekta da, ca 2 kg, men det er cm som er viktigst for meg da

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:43.