Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-09-2008, 18:42   #31
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,272
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Starter 30-days-kuren på mandag...

Jøss!

Jeg startet på onsdag, og har foreløpig gått opp 0,4 kg

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-09-2008, 18:52   #32
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 839
MP Rating: 0% (0)
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Jøss!

Jeg startet på onsdag, og har foreløpig gått opp 0,4 kg
Hehe.. uff da. Du skal se at det kommer seg (forhåpentligvis). Jeg har faktisk spist helsikkes mye pasta de siste 14 dagene, fullkorn vel og merke, men jeg har klart å spise MYE mindre sukker, så det tror jeg hjelper en del

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 07:31   #33
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,272
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Veide meg i morges (en uke etter at jeg startet 30-dayskuren, startet onsdag kveld), og jeg har gått ned 1,1 kg fra utgangspunktet! (1,5 kg tror jeg, fra siste veiedag, tror det var søndag!) Og hvis jeg er riktig så snill, har det forsvunnet 0,5- 1 cm rundt midjen.

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 19:10   #34
Supermedlem

toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
Veide meg i morges (en uke etter at jeg startet 30-dayskuren, startet onsdag kveld), og jeg har gått ned 1,1 kg fra utgangspunktet! (1,5 kg tror jeg, fra siste veiedag, tror det var søndag!) Og hvis jeg er riktig så snill, har det forsvunnet 0,5- 1 cm rundt midjen.

Kjempebra!!

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 19:24   #35
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,061
MP Rating: 100% (2)
Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.Smulamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Har tatt den to ganger jeg. Første gangen var jeg veldig flink med å spise sunt og da gikk jeg ned MYE. Denne gangen har jeg gått ned to kilo. Så er bare å kjøre på, jenter! men spis ikke så mye sukker og stivelse, ligg litt unna det da.
Make sure your HANDS are clean
Smulamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 19:28   #36
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,555
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor mye koster dette og hvor kjøpes det?

Vi Bygger Hus--> http://husdrommen.blogspot.com/
(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 19:31   #37
Supermedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av (H)ilder Vis post
Hvor mye koster dette og hvor kjøpes det?
Du får kjøpt den på alle helsekost-butikker. Alt ifra 300 til 400 kr. Min kostet 360 kr. Det er 1 mnd forbruk.

Gammel 22-09-2008, 22:32   #38
Supermedlem

Uke 3, og jeg har gått inn:

6,5 cm rundt magen!!!!!!!!

Gammel 22-09-2008, 22:42   #39
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 4,433
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

det er jo kjempe bra!!!
Grattis
Gammel 22-09-2008, 23:00   #40
Seniormedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,504
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

MEN
er det ikke naurlig at en går ned i vekt når en dropper sukker og stivelse?

ER det tablettene , eller er det det at en legger om rutiner?

jeg og vil ned i vekt......... men er generelt skeptisk til sånt her......

MEN
hvis en leser notat om placeboforsøket , så ser en at det er jaggu ikke mye en har minket opå 30 dager,
det minker en nok på samme tid når en er så forsiktig med kostholdet.

Eller??

Member of AF`s jaktlag

Sist endret av Theron; 22-09-2008 kl 23:05.
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:46.