Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2008, 21:39   #51
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 377
MP Rating: 0% (0)
Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.Kim Possible har mye å være stolt av.
Sv: Starter 30-days-kuren på mandag...

Jeg har brukt den i 1 mnd. Ikke gått ned et gram. . Så den virker kanskje på noen, men ikke på meg. Jeg har spist forsiktig, men ikke tellt kalorier. Tror det blir vektklubben neste... Må rett og slett bare ta et skikkelig tak...
Kim Possible er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 09:41   #52
Supermedlem

linkn sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Konnerud,Drammen
Meldinger: 1,406
linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.linkn har en strålende fremtid.

Jeg gikk ned 5 kilo på litt over 2 uker og inn 6 cm rundt magen..Men så slutta jeg på den. begynte for en uke siden på nytt og har fra da gått ned 2 kilo og 3cm Kommer til å fortsette med den. Jeg bestilte den på nett og fikk den etter bare 2 dager i posten, men husker ikke hvilken side det var.. Kan sjekke hvis noen lurer... Bare si ifra
Gammel 20-10-2008, 10:26   #53
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Sted: innendørs
Meldinger: 298
cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.

En uke å minus 2 cm!!
cuda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-10-2008, 20:05   #54
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 864
toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av linkn Vis post
Jeg gikk ned 5 kilo på litt over 2 uker og inn 6 cm rundt magen..Men så slutta jeg på den. begynte for en uke siden på nytt og har fra da gått ned 2 kilo og 3cm Kommer til å fortsette med den. Jeg bestilte den på nett og fikk den etter bare 2 dager i posten, men husker ikke hvilken side det var.. Kan sjekke hvis noen lurer... Bare si ifra
Jeg vil gjærne ha adresse

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2008, 11:02   #55
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 1
Metis er en ukjent størrelse akkurat nå.
;) Sv: Starter 30-days-kuren på mandag...

Under prøving. Plaget med magefett etter fødsel (4 måneder) og er ellers normal. Ser ut som det ligger i familien. Trengte derfor litt drahjelp. Funker på meg. Tidligere var buksene trange, men nå er de blitt løsere. Magefettet er mindre. Spiser helt normalt og trener ikke noe særlig utenom vanlig. Likevel merker jeg det. Jeg har kjøpt en boks til. Skal bruke det for å holde magefettet under kontroll. Har sikkert større effekt hvis du trener, men jeg gidder ikke. Jeg holder meg i bevegelse, trener av og til og spiser helt vanlig mat og koser meg på kafé med boller og kaffe latte.

Sitat:
Opprinnelig postet av toneiren84 Vis post
Og sikkert allerede DER hagler mistroiske og illevarslende protester inn
(ikke at det har noe å si...)

Jeg har gått å "mumlet" på dette i noen måneder nå, og har endelig bestemt meg for å prøve. Jeg har masse magefett, men liksom ikke særlig mer enn det, så magen er grusomt sjenerende for meg.
Jeg har lest masse om det på nettet, og meningene er selvfølgelig delte. Hos noen virket det, og hos andre ikke. Itillegg så bør man spise bra/fornuftig og være fysisk aktiv.
Jeg lurer på om det er flere her som har prøvd denne? Jeg vil gjærne høre om både-og-erfaringer.
Samtidig skal jeg prøve å oppdatere dere om ett evnt. resultat
Metis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2008, 11:35   #56
Medlem

solsikka sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 66
solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.solsikka er bare skikkelig grei.

Linken nedanfor kan de bruke for å få tak i "30-days-kuren "

Buyhelse

solsikka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 19:56   #57
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.

Er det bare kraftige som har prøvd denne kuren?

Jeg er overhodet ikke kraftig, men vil gjerne ned ivekt..
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 21:40   #58
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,662
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har prøvd det, og det funket ikke så bra her dessverre. Jeg er vel slank, men har litt ekstra på magen jeg ville kvitte meg med. Gikk ned litt de to første ukene, men det var nok mest sannsynlig bare fordi jeg trente mye og spiste lite.

Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2008, 18:42   #59
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 864
toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av hercules Vis post
Er det bare kraftige som har prøvd denne kuren?

Jeg er overhodet ikke kraftig, men vil gjerne ned ivekt..
Jeg vil ikke akkurat kalle meg kraftig. Ikke lubben engang. Men jeg er så uheldig at jeg har fått alt rundt magen... ligge i familien

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-10-2008, 13:40   #60
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.

Ok, jeg tror jeg må teste ut denne men venter til jeg ikke ammer mer...
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:40.