Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-09-2008, 10:38   #41
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
MP Rating: 0% (0)
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.
Sv: Starter 30-days-kuren på mandag...

Jeg vil også gå ned noen kg, men hvis jeg sier hvor mye jeg veier så får jeg vel på pukkelen....

Jeg er ikke tjukk, for jeg bruker str 36, men jeg er ikke fornøyd med meg selv.. Og det tærer på
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 13:07   #42
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,504
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av hercules Vis post
Jeg vil også gå ned noen kg, men hvis jeg sier hvor mye jeg veier så får jeg vel på pukkelen....

Jeg er ikke tjukk, for jeg bruker str 36, men jeg er ikke fornøyd med meg selv.. Og det tærer på
Jeg har meldt meg på Vektklubb.no Bruker også str 36, men før brukte jeg 32/34 så det er klart man merker det selv om man fortsatt er liten. Syns VK er kjempefin for å legge om kosthold og trening og alt, jeg har vært med i en uke og gått ned 1,1 kg. Har ikke målt magen igjen enda, skal ikke gjøre det før om 2 uker. Spent.
Gammel 23-09-2008, 13:07   #43
Æresmedlem

Lilith sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,504
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.

6,5 cm er jo helt sprøtt, toneiren, GRATULERER!!!
Gammel 23-09-2008, 13:36   #44
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2005
Sted: voss
Meldinger: 1,186
MP Rating: 100% (1)
heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.heny har en strålende fremtid.

jeg må si meg enig med theron.

jeg har trent litt styrke (situps og armhevinger) i tillegg til at jeg har steppet 5-6 ganger i uken halvtime hver gang. og jeg gikk ned 8 cm i livet på 4 uker. 5 cm rundt hoftene. så dette er fullt mulig uten tabletter.

og jeg kuttet ut sukker og en del av karbohydratene.

spis sunt og tren litt så går man automatisk ned i vekt og cm.
Gammel 23-09-2008, 18:48   #45
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 864
toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Theron Vis post
MEN
er det ikke naurlig at en går ned i vekt når en dropper sukker og stivelse?

ER det tablettene , eller er det det at en legger om rutiner?

jeg og vil ned i vekt......... men er generelt skeptisk til sånt her......

MEN
hvis en leser notat om placeboforsøket , så ser en at det er jaggu ikke mye en har minket opå 30 dager,
det minker en nok på samme tid når en er så forsiktig med kostholdet.

Eller??
Nå skal jeg være helt ærlig å si at jeg har stort sett spist det samme som jeg bruker å gjøre. Kanskje litt mindre sukker, men MASSE pasta. Det blir sånn når man må finne billige middagsretter...
Men når det gjelder vekten så har jeg ikke gått ned mer enn 2 kg. Akkurat den kan jeg ikke forklare da...

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 09:01   #46
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 222
hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.hercules har en strålende fremtid.

Jeg skal ut å kjøpe meg sånn kur altså....!!
hercules er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 14:35   #47
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 153
Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.

finnes det ingen nettbutikker som selger helsekost?
Tjymsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 15:11   #48
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 153
Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.Tjymsi er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tjymsi Vis post
finnes det ingen nettbutikker som selger helsekost?
Jeg fant jeg fant
http://www.mamut.net/abchelsekost/shop/
Tjymsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 20:43   #49
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Sted: innendørs
Meldinger: 298
cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.cuda har en strålende fremtid.

Hvordan går det me dere 30 days damer?
Ganske fristet til å prøve den..
cuda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 21:09   #50
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,143
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

gud.. dette vil jeg og prøve..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:04.