Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-04-2005, 11:48   #31
Supermedlem

J@nnicke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Egersund
Meldinger: 1,329
MP Rating: 0% (0)
J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.J@nnicke har en strålende fremtid.
Sv: Bøggelsnøggel- hva, hvor, hvordan?

Må bare abonnere på denne!
Gammel 20-04-2005, 10:25   #32
Medlem

RaspberryRipple sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt på
Meldinger: 468
MP Rating: 100% (1)
RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.RaspberryRipple har mye å være stolt av.

Dette må jeg følge med på....

Lillebror mai -07

RaspberryRipple er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2005, 09:46   #33
Seniormedlem

*Mimmi* sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 2,949
*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.*Mimmi* har en strålende fremtid.

To fleece-pledd på Kid til 79,90,- er innkjøpt. De hadde myyye utvalg

Kjøpte et i blått, som ligner fargen på Quinnyen jeg har bestilt, og et i stripete mange farger som jeg skal ha "inni" Snøggelbøggelen.
Gleeeder meg til å ta fatt på oppgaven!
*Mimmi* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2005, 10:32   #34
VIP-Medlem

LilleLeo sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 7,155
LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.LilleLeo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte også to fleece-pledd på Kid, men jeg må ha to til
Gammel 24-04-2005, 10:50   #35
Veteranmedlem

*Sebbismamma* sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: lørenskog
Meldinger: 4,793
*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.*Sebbismamma* har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av TinkyWinky
Til dere som holder på å sy... Kan dere ikke ta bilder underveis? Til en stakkar som må ha alt inn med teskje.. Jeg mener med tannpirker...
Jeg og.
Har veldig lyst å sy en sånn,
men har fortsatt ikke skjønt noen av forklaringene
Gammel 24-04-2005, 11:39   #36
Supermedlem

Lisjeegget sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.

Muligens eg må prøve meg eg også...
Gammel 24-04-2005, 13:04   #37
Juniormedlem

Matti sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 35
Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.Matti er som en uslipt juvél.

Dette hørtes jo spennende ut. Må nok prøve meg på en slik. Hadde vært kjekt med enda flere bilder, gjerne fremgangsmåten....har ikke vært borti symaskinen siden vi hadde formgiving på skolen , og det er noen år siden. Er ganske grønn på dette området.
Gammel 24-04-2005, 13:45   #38
Seniormedlem

Bella24 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2,135
Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.Bella24 har mye å være stolt av.

meg og må prøve dette.
Gammel 24-04-2005, 15:19   #39
Supermedlem

Edla sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,023
Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.Edla har mye å være stolt av.
kidoki Sv: Bøggelsnøggel- hva, hvor, hvordan?

må oxå lage en! Kjempekult koncept!
Elliot 16. Juli 2007!
Edla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2005, 22:10   #40
Veteranmedlem

Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,358
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LilleLeo
Jeg kjøpte også to fleece-pledd på Kid, men jeg må ha to til
Ble det for lite med to?? Skal se etter pledd i morra nemlig...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:44.