Her er litt lille L skryt.. har kosa meg fryktelig i det siste, og fått tilbake sygleden etter at den har stått stille lenge !!! har fått meg ny supperlingsmaskin, som jeg kan hale med meg lettere enn den store Pfaffen, så nå har jeg den perfekte maskinpark.. en pfaff creative vision, en babylock evolve og en janome decor computer 4100 (avtageren til janome jubilee 85)
Alt jeg syr er stort sett til lille L, og knøtta K i magen Innimellom syr jeg for andre, men er stort sett slutta med det pga tidspress og jeg får ofte hetta når jeg skal sy til andre Har jeg sydd for andre, skriver jeg det over bildet
Sett med lue, vårjakke til lille L
Gravidkjole til meg selv, konfirmasjonsantrekk (men endte med at jeg gikk i noe annet )
Gurimalla så mange freske stoffer!!! Likte så godt den grønne selekjolen ved siden av den oransje, som også var stilig. Og den t-skjorta var jo bare kjempekul. Hvor får du tak i sånne stoffer??? Og hvor finner du mønstre? Lager du sjøl????
Fra ei mamma som er DRITLEI rosa søtsupperier til jenter...
Gurimalla så mange freske stoffer!!! Likte så godt den grønne selekjolen ved siden av den oransje, som også var stilig. Og den t-skjorta var jo bare kjempekul. Hvor får du tak i sånne stoffer??? Og hvor finner du mønstre? Lager du sjøl????
Fra ei mamma som er DRITLEI rosa søtsupperier til jenter...
De aller fleste stoffene jeg har brukt her er fra ebay faktisk. inkl det grønne apestoffet Mye lager jeg selv, utfra ting har jeg sett feks på andre, andre modeller osv.. og så lager noe eget utav hue. Og noe er mønster. Hengslebuksene er fra "Børnetøj du selv kan sy" tannstoffet på tskjorta er fra stoff og stil Der handler jeg veldig lite, hovedåra er nok ebay som sagt
Sitat:
Opprinnelig postet av ~Lykke~
Er det noen av annonsørene på sykroken?
Ja, lappedilla.. men det ser ikke ut til at de selger det lenger. Er over et halvt år siden jeg kjøpte det på kurset.