Denne har jeg krangla med i dag. Den ble langt fra slik jeg ville ha den Men ok, la gå... Den har tykk ullfleece inni, kjøpt her lokalt. Og Knøttas Katvig sengtøy ble ofret. Vet ikke helt om jeg kanskje angrer på det, men pytt pytt. Vi har to sett til, men i rosa. Den har dundyne inni, en litt tynn dundyne, men siden det blir "3 lag" oppå hverandre tror jeg at det går greit. Jeg HATER vognposer, så til de som syr det, dere møter ingen konkurranse i meg der ! Navnet til knøtta brodert på ene lokket, og jeg manglet snorstopper, så det får jeg feste på i morgen når jeg er i byen. Posen er laget etter Voksi formen, men litt enklere snøreprinsipp. Jeg føler meg lite intelligent hver gang jeg skal snøre en voksi nemlig...
To stykker "sexy shoes"
Begge to er sydd i 100% bomullstoff på utsiden og et blandingstoff på innsiden.
Den første har blomst som applikasjon og masse innvendige lommer. Den andre er helt "plain", kun med tøff knapp som pynt/lukning, og kun et stort rom innvendig. Litt anderledes stoff på øverste del, men ellers helt lik den første.
Mål - B:31 cm * H:32 cm, bunnen måler: 25*11 cm Hanken er ca 105 cm i full lengde
Det er så mange som lager vesker og dagiser om dagen. Så jeg satt her om dagen og knaka frem og tilbake på hvordan jeg kunne finne "min egen" vri på tøffe vesker. Self gjør stoffene sitt, og slik. Men jeg ville liksom gjøre noe mer enn bare kule stoffer. Dermed kom den litt spesielle hanken frem, og knapp/snorhempe lukning.
"In the zoo"
Morsom litt "voksenbarnslig" veske ! 100% bomullsstoffer, applikasjon og knapp til pynt og lukning
Alle er i str 86 og alle er sydd av bomullstoffer.
Blossom har jeg laget etter at jeg så annemor sin Det er samme stoff som Beco bæreselen vår, så det skal bli noe til lille L og knøtta også av dette. Fikk tak i både bomull og flanell av dette mønsteret, så vi får se hva det blir til slutt
Afrika har jeg brukt på en veske tidligere, liker godt det stoffet, hadde en rest, og voila !
"in the zoo" er samme stoff som jeg laget en veske av her om dagen
"Old times", digger dette koselige gammeldagse stoffet. str 74, bomullstoffer