Disse ble laget for lenge siden, men hadde visst glemt å blogge dem.
Deilig er den himmel blå, er brodert første verset her. Pynten er tatt fra en gammel barnetegning jeg har fått en gang i tiden. Bak er "mamma og pappas engel" brodert på
Første strofe fra Papegøyen i Amerika er brodert på her, og en papegøye og noter er pynta opp med. Bak er teksten "falleri å fallera" brodert på
Epler og pærer er moro, strofe fra barnerimet er brodert på. Og kjolen er pyntet med epler, pærer og et tre
Kunne vært bedre bilder.. men men, disse ble tatt på hyrten og styrte for lenge siden da de skulle legges fort og gale ut i bloggen
Denne er laget til meg selv i myk ullfleece. Wave søm som kanteffekt, og broderier til pynt. Denne er litt lenger enn den forrige jeg lagde til meg selv. Første vers av lykkeliten er brodert på foran, sammen med mamma og pappas baby som jeg brukte på jentenes kjoler her for noen dager siden. Oppe ved brystet er det håndavtrykk og fotavtrykk. Den ene håntrykket ble ikke helt bra da, og i farten tenkte ikke jeg på at det ikke ville bli helt bra når jeg broderte det ut heller. Men men.. det gikk fort og gæli i går.. kjolen ble mekka sammen fra kl 20 til 22, med besøk.. så jeg lot det bare være Bak er det bare et enkelt broderi, en rose med to ringer som ligger ved siden av