Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2009, 20:06   #11
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 985
MP Rating: 0% (0)
veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.
Sv: julekalender på nrk

Jeg synes den er fin.

Og musikken til liker jeg også, Odd Nordstoga. Spesiellt den som Hanne Hukkelberg synger, tror den heter Tenke på en venn. Veldig fin.
__________________
Trebarnsmor
veobra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2009, 20:23   #12
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Finnskogen
Meldinger: 437
MP Rating: 0% (0)
CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.
Sv: julekalender på nrk

Savner jul i portveien, skomakergata og Eli og Teodor jeg!!!

Men har Teodors julekalender på vhs(spilte inn da søs var liten) og den så vi en regnværsdag i sommer. Unga likte den såååå godt.
__________________
Ammetbakoverventienmeitai.
Men naa er barna store

M050801
H280103
V050705
CillaBerg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2009, 09:03   #13
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 56
MP Rating: 0% (0)
Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.
Sv: julekalender på nrk

Hvor har dere lest at det er jul i svingen som kommer? Jeg har søkt på nrk julekalender 2009 på google, men jeg klarer ikke å finne noe spesifikt, bare rykter. Kan noen legge ved en link?
Uansett hva det blir er jeg lykkelig så lenge det ikke er Barnas Superjul. Makan til drittTV skal man lete lenge etter!!!
Ullteppet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 00:26   #14
Medlem
 
nitni sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 199
MP Rating: 0% (0)
nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.
Sv: julekalender på nrk

Sitat:
Opprinnelig postet av Ullteppet Vis post
Hvor har dere lest at det er jul i svingen som kommer? Jeg har søkt på nrk julekalender 2009 på google, men jeg klarer ikke å finne noe spesifikt, bare rykter. Kan noen legge ved en link?
Uansett hva det blir er jeg lykkelig så lenge det ikke er Barnas Superjul. Makan til drittTV skal man lete lenge etter!!!
Enig med deg når det gjelder barnas superjul....

Har heller ikke funnet noe om årets julekalender, men mener at jeg har hørt at det er spilt inn en ny jul i svingen. Men er i9kke sikker i det hele tatt
nitni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 09:10   #15
Medlem
 
Tiger_girl_79 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Sted: oppland
Meldinger: 84
MP Rating: 0% (0)
Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.Tiger_girl_79 er et navn alle kjenner.
Sv: julekalender på nrk

Det sto i sparkjøp katalogen at det var jul i svingen kalender i år (de solgte sengetøyet "jul i svingen") så da regner jeg med at det stemmer
Tiger_girl_79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 09:33   #16
Moderator
 
Upsidaysi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 4,645
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

jeg er 99% sikker på at det er jul i svingen i år
__________________
The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return



Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 10:08   #17
Juniormedlem
 
Nina82 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 17
MP Rating: 0% (0)
Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.Nina82 er som en lysfontene.
Sv: julekalender på nrk

Sitat:
Opprinnelig postet av CillaBerg Vis post
Savner jul i portveien, skomakergata og Eli og Teodor jeg!!!

Jeg og.....!!!! Sender aldri gode gamle ting på tv lengere omtrent!

Men aldri sett jul i svingen... er den bedre enn jul i blåfjell så er den akseptert.
__________________
Stolt 2-barnsmor til...
Elina 28.April.05 og Maileen 3.Juli.09
Nina82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 10:24   #18
Veteranmedlem
 
(H)ilder sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,660
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Å nei, ikke jul i svingen
__________________
Johannes 26 mars- 04
Nora 04 september- 07

Vi Bygger Hus--> http://husdrommen.blogspot.com/
(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 10:28   #19
Supermedlem
 
November sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 924
MP Rating: 100% (1)
November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.
Sv: julekalender på nrk

Så kjedelig!
Da blir det nok Jul i Skomakergata på oss. Koselig det også da
__________________
November, på 6,5år, på 4,5 år og (nov 08)
November er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 10:44   #20
Medlem
 
nitni sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 199
MP Rating: 0% (0)
nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.nitni har en strålende fremtid.
Sv: julekalender på nrk

Fikk det bekreftet på mail fra nrk idag; gjensyn med "jul i svingen"

Liker klærne/interiøret, musikken og skuespillerne, kunne gjerne vært litt mere juleforberedelser, men koselig likevel.

I vinter gikk den på svensk tv som "vinter i svingen", ikke som julekalender.
nitni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:24.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com