Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2009, 11:48   #21
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 985
MP Rating: 0% (0)
veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.veobra har mye å være stolt av.
Sv: julekalender på nrk

Det er 100% sikkert at det er Jul i Svingen. Det har jeg visst siden jul. Det gjelder å kjenne noen med de rette kontaktene.
__________________
Trebarnsmor
veobra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 11:54   #22
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,862
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

At de ikke kan finne på noe annet enn å sende det samme igjen og igjen......jul i svingen er jo greit nok, men synes ikke det er så julete....Jeg liker blåfjell jeg.....
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 12:10   #23
VIP-Medlem
 
millact sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 8,172
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Vi voksne likte Jul i Svingen, vi. Storesøster var i minste laget, så det fenget ikke henne. Kanskje hun liker det bedre i år.

Men, jeg savner Jul i Skomakergata da.
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 13:16   #24
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 56
MP Rating: 0% (0)
Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.Ullteppet har mye å være stolt av.
Sv: julekalender på nrk

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuppesjura Vis post
At de ikke kan finne på noe annet enn å sende det samme igjen og igjen......jul i svingen er jo greit nok, men synes ikke det er så julete....Jeg liker blåfjell jeg.....
Det er vel litt av poenget med juletradisjoner som tv-kalendere, å sende det samme om og om igjen?? Jeg har ikke barn selv ennå (bare en i magen, som ikke får sett julekalenderen i år hvis han holder seg på plass så lenge som han helst skal ) men mine yngre søsken som er 7 og 9 år elsker å se kalenderene om og om igjen, uansett hvilke det er. Med unntak av Barnas Superjul da, selvfølgelig. Var det virkelig noen som likte denne serien??!!
Ullteppet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 13:49   #25
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,862
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Snuppa elsket superjul da. De kunne i det minste hatt litt lenger tid mellom julekalenderne. Er jo ganske mange de kan sende....de gode gamle, det hadde vært noe....
Jeg husker faktisk en som jeg likte da jeg var lita. "Vertshuset med den gyldne hale". Den kunne de sendt...
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 16:03   #26
Seniormedlem
 
Hege-Mor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,990
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Her elsker minste snuppa Jul i svingen. Vi har den på DVD også,så hu har jo sett den en del ganger...men synes det er like moro hver gang ;o)
__________________
Ulrikke 95 Mats Fredrik 02 Matilde 06
Min Blogg

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 19:49   #27
Seniormedlem
 
Heidipus sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 2,173
MP Rating: 0% (0)
Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.Heidipus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Storesøster gleder seg til jul i svingen. Hun husker den så vidt fra forrige gang. Har både cd og bok fra serien enda. Synes den var koselig, jeg også.

Ellers savner jeg Amalies jul... Den er det veldig lenge siden de sendte..
__________________
Heidipus og
veslepus okt 04
og minstepus jan 08
Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 20:02   #28
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 6,811
MP Rating: 0% (0)
klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

De selger Jul i svingen effekter på butikkene, så er nok helt sant at det er denne serien.
klaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 20:20   #29
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 7,739
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Åh neiiiiii.. nå igjen?? den serien var helt pyton!! fenget ikke meg eller snuppa sist den gikk.. den eier jo ikke julestemning...

Vel vel.. det er nå bedre enn den fæle barnas superjul da så jeg bør vel være glad..
hadde håpet på amalies jul eller noe.. eller aller mest jul i skomaker gata, men den går jo ikke lenger..
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2009, 20:26   #30
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 6,811
MP Rating: 0% (0)
klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Den e lite julete og koselig ja. Håper noen fra NRK leser her inne og får med seg at denne serien ble for lite JUL.
klaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com