Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2009, 21:55   #31
Supermedlem
 
cissie sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,090
MP Rating: 0% (0)
cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Jippi!!! Denne julekalenderen har jeg gnålt om siden sist den gikk til alt å alle, fordi jeg syntes den var så fantastisk. Da blir jeg hjemme hver kveld klokken 18.00, det er helt sikkert Vet det kommer til å falle i god smak hos eldste jenta også...
__________________




Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2009, 22:23   #32
Veteranmedlem
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,711
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Er det ny runde, eller reprise frå nokre år tilbake?

Svingen-fans her i heimen
__________________
Bergensis
Storesøster 2002
Lillebror 2007
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 09:28   #33
Seniormedlem
 
2 fine barn sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,738
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Her gleder vi oss masse til Linus i svingen. Kjempekoselig serie!
__________________
2 fine barn, Gutt 2003, Jente 2005 og bonusjente 1998

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 09:57   #34
Veteranmedlem
 
Phoeebee sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,687
MP Rating: 0% (0)
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Hurra! Jeg elsker Jul i svingen. Får fremdeles tårer i øynene av musikken.
__________________
Phoeebee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 10:05   #35
Veteranmedlem
 
Bambi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 4,187
MP Rating: 0% (0)
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Skulle ønske Amalies jul kom på tv igjen ja

Vi setter nok på noe annet i år enn den som går..
Bambi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 10:17   #36
Seniormedlem
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,687
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Jeg vet ikke hvordan Jul i svingen er, men er det den der ungene er så frekke og har ganske stygt språk?

Så en episoden av en slik julekalender for noen år siden, og var rystet over språkbruk...
__________________
P-96, A-05, M-07
Kreps-77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 10:27   #37
Seniormedlem
 
Tash sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 2,372
MP Rating: 0% (0)
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Sitat:
Opprinnelig postet av klaras Vis post
Å nei, så kjedelig!!!!!!!!!! Synes ikke den serien var noe julete og koselig. Men vi har jul i svingen sengetøy, så guttene blir nok glade. Får snurre jul i skomakergata jeg da

Det finnes vel ikke noe som er mer kjedelig enn Jul i skomakergata
__________________
Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
Alt før du var født, var du elsket -
Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.


93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 10:31   #38
Seniormedlem
 
Tash sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: sør/vest
Meldinger: 2,372
MP Rating: 0% (0)
Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.Tash har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuppesjura Vis post
Snuppa elsket superjul da. De kunne i det minste hatt litt lenger tid mellom julekalenderne. Er jo ganske mange de kan sende....de gode gamle, det hadde vært noe....
Jeg husker faktisk en som jeg likte da jeg var lita. "Vertshuset med den gyldne hale". Den kunne de sendt...

Et barn på eksempelvis 4 år har jo ikke akkurat sett jul i svingen så utrolig ofte
__________________
Alt før du var unnfanget, var du ønsket -
Alt før du var født, var du elsket -
Fra den første gang jeg så deg kunne jeg gitt mitt liv for ditt.


93, 96, 99 og 08
Tash er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 14:34   #39
Supermedlem
 
cissie sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,090
MP Rating: 0% (0)
cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.cissie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuppesjura Vis post
Snuppa elsket superjul da. De kunne i det minste hatt litt lenger tid mellom julekalenderne. Er jo ganske mange de kan sende....de gode gamle, det hadde vært noe....
Jeg husker faktisk en som jeg likte da jeg var lita. "Vertshuset med den gyldne hale". Den kunne de sendt...
Jeg elsker som sagt jul i svingen Og jeg er sjeleglad de ikke sender den gyldne hale, det er den værste julekalenderen jeg har sett
__________________




Cissie og prinsesse Gullhår 05 og prinsesse Jasmin 07
cissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2009, 17:07   #40
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 7,739
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: julekalender på nrk

gruer meg... blir like trist i år som da den gikk første gang. kjedelige greier.
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:07.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com