Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 09:40   #1
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,908
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Da prater vi oss gjennom UKE 36 også....

Jøje.....har vel ikke åpnet en eneste ukesskravel her jeg,så det var jaggu på tide

Her har vi sendt barna avgårde på skolen,så nå skal vi komme oss på badet,så vi får ruslet en tur ned på sentret her.
Må gjøre innkjøp til middagen i dag. Her har vi nemlig 7 års bryllupsdag i dag Og mannen har bestillt fløtegratinertepoteter,indrefilet og sopp/purre stuing.

Have a nice day Girls

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 09:45   #2
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,474
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Da prater vi oss gjennom UKE 36 også....

Gratulerer så mye med bryllupsdagen Hege-Mor! Kos dere masse masse med god middag

Vi er hjemme. Jeg er jo sånn sett egentlig frisk men er hjemme pga reglene, så jeg tok victor også fri idag. Merker på han at det er lenge siden han har vært i bhg nå. Han skal ut, det skal skje noe heeele tiden. Han er høyt og lavt og klatrer, hiver og roter..
Nå fant han noe å leke med, så da setter jeg meg her litt og slapper av..
Gammel 01-09-2008, 10:30   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,899
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med bryllupsdagen Hege-mor

Skal ut og se om jeg finner noen dyner. Kan liksom ikke ha seng til overnattingsgjester og ikke dyner.
Gammel 01-09-2008, 11:27   #4
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei hei alle sammen!

Gratulerer med bryllupsdag Hege-mor!!

I helgen har gubben vært syk, og det har vel satt en liten demper for hele familien. Lørdag var vi og shoppet oss ny seng da. Den blir levert i dag. Gleder meg masse!! Ellers så var meg og lillegutt ute og tusler rundt i nabolaget. Nøt finværet.. I går hadde vi egentlig planer om å komme oss litt ut i skog og mark, men det gadd vi ikke.. Grått og vått ..

Fikk et lite besøk på ettermiddagen av et vennepar som har en sønn på 2 år. Så det var jo kjekt. Da fikk gutta leke litt sammen.

Nå håper jeg bare at gubben snart kan bli frisk.. Er utrolig frustrerende å ha syke mannfolk i hus..
Gammel 01-09-2008, 12:11   #5
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,412
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Syke mannfolk kan være en lidelse i seg selv ja, Mex Håper han blir snart frisk!

Grattis med dagen da HM! Nam nam, jeg tror jeg kommer på middag

Her sitter jeg, tjukk og brei... tra la la.. og pusen ligger henslengt ved siden av. Skal snart legge meg nå... skal på nattevakt i natt sjø (mot min vilje)...Så jeg må prøve å få noen timer på øyet i løpet av dagen.. Men jeg er ikke trøtt...! så det blir jo litt av et prosjekt. ute skinner sola.. jeg er drittlei den derre sola som er lav og skarp og til tider varm (så alt blir varmt..man kler jo på seg i september liksom)..

Ellers.... ikke helt god igjen enda av uvi. Driver å drikker masse og tar tranebær kapsler. Satser på å fikse dette på egenhånd og slippe antibiotika
Gammel 01-09-2008, 22:06   #6
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,474
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Idag har dagen gått. Jeg begynte dagen med å vaske. Har funnet ut at å jobbe fulltid og å kombinere husarbeid er en kunst
Så fikk jeg besøk av ei venninne på lunch, lagde 2 kaker. Må ha med meg en i bhg imorgen siden jeg ikke var på jobben idag. Og da bakte jeg Oreokaka Må jo ferie litt bursdag der også i pausa
Med sambo fikk jeg speilreflekskamera, som jeg fikk overrakt for 2 uker siden fordi han ikke klarte å holde seg lenger Bergans Softshelljakke av mamma og pappa, og ellers penger og gavekort. Er fornøyd jeg

Så ble jeg en smuuule fornærmet på broren min. Greit nok..22 år er ikke noen rund dag og så mye og hoie for..men han kom å gratulerte meg med overstått.."Overstått hva," spør jeg? Og han svarer: "Du hadde jo bursdag i august, og det glemte jeg helt av..."

Nei, tror jeg skal legge meg. Har tidligvakt imorgen, og må opp kl 06.

Nattaaa!
Gammel 01-09-2008, 22:59   #7
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,908
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Hurra,Hurra...og GRATULERER med dagen Isse

Hege-Mor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 11:49   #8
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,663
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

i kveld er det GREYS!!!!!

Tar med barna ut og sykler en tur eg
Gammel 02-09-2008, 13:39   #9
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,397
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Ungene er i barnehagen og er nettopp ferdig dusja etter en times joggetur ute Sitter her nå å drikker vann og spiser gulerot.....blitt så sunn og flink
Gammel 02-09-2008, 15:43   #10
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,899
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

flinke deg pearly

Er så tiltaksløs i dag. Men har vært innom NAV da, med uforretta sak. Skal tilbake igjen i morgen. De har nemlig ikke fått adresseforandring på meg (treige folkeregisteret) så de får ikke gjort noe. Den ene personen som kunne var ikke der i dag.
Innom biblioteket og lånt en bok har jeg også.
Og så tuslet jeg innom en hobbybutikk og det kan bli riktig så dyrt Fant masse fint og fikk igjen litt av lysten til å lage kort. Har du vært på unik hobby frk.x??

Nei, får hente gutta i barnehagen nå. Tror vi skal innom de yngste kusinene og hilse på etter middag.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:28.