Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-09-2008, 09:39   #41
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Da prater vi oss gjennom UKE 36 også....

Så at jeg hadde 2199 innlegg, så jeg måtte bare poste..2200, ...jeg har fritidsproblemer altså
Gammel 06-09-2008, 09:53   #42
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,880
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Gjett hva me fikk i posten i går....

LØyve!

Trur ikkje dama hadde så lyst til å bli tatt bilde av eg
Gammel 06-09-2008, 15:33   #43
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,220
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Litt småtrusler hjelper alltid Frk. X
Gammel 06-09-2008, 17:52   #44
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,880
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av AnneK27 Vis post
Litt småtrusler hjelper alltid Frk. X

Hvordan går det med dere anne k?
har dere flyttet?
Gammel 06-09-2008, 19:35   #45
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Tiki: Så bra da....Flinke gutten!

I dag har vi kosa oss ute og gått en herlig tur på fjellet sammen med et vennepar av oss. SÅ herlig vær ute man... Jeg elsker høsten og de fine fargene som trer frem i det grønne.
Nå står sambo og griller til oss, nam nam!

ha en fin lørdag alle sammen
Gammel 06-09-2008, 20:59   #46
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Tiki: så morro. Flinke lillebror
frk.x:

Vi har hatt svigermor og de to yngste kusinene på besøk i kveld. Ble hjemmelaget pizza
Gammel 06-09-2008, 22:08   #47
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjæresten sitter å koser seg med et spill, og jeg sitter å koser meg med interiørblogger og annet internettstuff Godt med lørdagskveld!

Ellers er alt bare supert i praksis! lærer masse hver dag! Skikkelig spennende å være på sykehus Føler sykepleieren i meg vokser litt hver dag Men det er fortsatt tungt å forholde seg til de som skal dø... vanskelig å finne de rette ordene til tider. Har nok masse å lære der. Lurer på om jeg skal skrive hovedoppgave om kreft på ett eller annet vis. Kansje om kreft og håp`?

Ønsker alle en god lørdag!
Gammel 06-09-2008, 23:18   #48
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

tenker du at du kommer tilbake til sjukehus når du er ferdig eller PB? Åse?

FrkX: mulig at jeg er treig her.. men, hvilket løyve??

Jeg er en smule lei av fineværet () og derfor trossa vi solen i dag og dro til lekeland. Kjempesuksess for både store- og lillebror. To svette og fornøyde karer som slukna i bilen på vei hjem.

Gleder meg til neste helg. Da komme min bror og kjæresten hans på besøk til mine foreldre. Da pakker jeg sammen meg og gutta og vi flytter over fjorden til mine foreldre vi også.
Gammel 06-09-2008, 23:27   #49
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner hva du mener neet. Jeg er også lei av fineværet. Sola er lav og skarp kjempeirriterende når jeg kjører bil f eks, føler jeg ikke ser en dritt! også er det sånn :måværeutevær: og av og til er det faktisk meeeget godt å bare være inne også og noen ganger nødvendig, f eks nå når snuppa er litt sylta og full av snørr!

Vi kommer nok til å flytte herfra vi Neet vi skal jo bli nordmøringer til sommeren Men hadde det ikke vært for det hadde d nok ikke vært utenkelig. Men sykepleierene begynner dagen sin kl 7 der, og det harmonerer ikke helt med den barnehagen vi har akkurat nå - så praktisk sett er det ikke noe værendes sted. Men veldig kjekt ellers!
Det er godt å kose seg i praksis. Det er kun på nattevakten jeg hadde jeg har "talt timer" mens jeg har vært på jobb. Ellers suser dagene av sted uten at jeg rekker å tenke meg om

Hva med deg?
Gammel 06-09-2008, 23:32   #50
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg skal def tilbake til sjukehuset når jeg er ferdig! Savner veldig korridorene, kollegaer, kantina, miljøet og utfordringene der. Tror jeg vil trives best på sykehus. Godt å være en i mengden også og ikke være så "ensom" som man er ute. Jeg er jo ferdig i februar, så kankje vi rekker å treffes før du forsvinner. Synd å høre du reiser ifra oss da......

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:30.