Hei jenter.
Nå er det jammen noen dager siden jeg har vært innom her, så jeg har sikkert gått glipp av masse "djuuzy" sladder
.
Vi dro til fjels i helga som var og kom hjem på mandag. Vi var på fjellet og fiska og kosa oss masse ute. Jeg elsker å være på hytta, det eneste kjipe er å dra hjem
.
På jobb denne uka har det vært texas, så har heller ikke fått sneket noe på NM da.
Nå er det snart helg igjen gitt...og GUDENE vite hvor uka blei av
. I morga skal jeg av gårde å kjøpe meg litt nye klær. Jeg må ha litt halvpynta klær til neste helg. Mamma og dem har invitert alle barn med følge ut på middag. Det skal bli koselig!. God mat og god rødvin. NAM NAM!
Fikk forresten med oss en cd fra barnehagen med MASSE bilder av Elena på. Barnehagen er utrolig flink å ta bilder. lager egne mapper på maskina som blir brent på cd på slutten av året..også får vi dem. Er så gøy å se alt dem gjør på i løpet av en dag...og ikkje minst sjå kor jenta har vokst. Var veldig rart å sjå bilder fra da hun begynte. Så lita, og så kort hår i forhold til nå
. Stabbet rundt og likte seg best på en av de voksnes fang... Der sitter hun svært sjelden nå for å si det sånn
Herregud, dette ble mer som en stil enn et innlegg
God helg da folkens