Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-09-2008, 12:37   #21
Supermedlem

Marilyn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 727
MP Rating: 100% (3)
Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.Marilyn har en strålende fremtid.
Sv: Da prater vi oss gjennom UKE 36 også....

Hvordan går det med pappen din Isse?

I dag har jeg avspassert halve dagen på jobb, om 5 timer flyr vi nemlig avgårde til Tyrkia!!!!! Gruer meg til flyturen midt i leggetiden til lillegutt, men har kjøpt inn rikelig med kjeks og noen ny leker -så jeg håper det skal gå rimelig greit.

Er tilbake neste onsdag, så dere få ha det fint så lenge!
Gammel 03-09-2008, 13:01   #22
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

God tur Marilyn!!
Tusen takk for koselig minitreff i dag frk.x Ble jo ikke så aller verst for lommeboka Hvis jeg muligens svarte på andre ting enn det du spurte om, så beklager jeg Muligenens at øra ikke var helt med.
Håper du fikk det du skulle ha på neste stopp og at du husket å ta bilde

Da har jeg vært hos naprapaten å blitt knekt opp. Først trykka han litt mer for å bli kvitt vondtene i hofta/rompa. Så begynte han på nakken. Sa jeg hadde hatt en del vondt i hodet i det siste, og det tok han ett sekund hvor han kjente på nakken før han sa: "det skjønner jeg veldig godt ja". Så da ble det litt bråk ja
Gammel 03-09-2008, 13:12   #23
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,880
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har eg og Guri møtt *star* på Hamar i dag
Var kjempe koselig, og *star* visste hvor skattebutikken låg ho
Kjempe heldig som har så bra utvalg så nære, kanskje det kan lindre savnet av bikuben litt

Planen var egentlig etterpå, at me skulle til Lillehammer og hente løyve, men det var det ENDA ei uke med venting
Nå har papira ligget på ein pult i snart 2 uker, og jammen skal dei ligge der ei uke til
Så nå ligger Guri i bilen og sover mens eg sprang inn og smørte meg eit par skiver, må øyeblikk avgårde igjen og hente storesøster
Gammel 03-09-2008, 13:14   #24
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,880
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Glemte å trykke refresh

Var kjempe koselig å møte deg *star*
Skal nok få tatt det bildet om me noen gang får klart det løyvet da
Gammel 03-09-2008, 20:21   #25
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Det går bra med han, bortsett fra at han sier han er helt skjelven etter hendelsen..Det forstår jeg. Vi har ikke fått snakket mer med han enn i går kveld. Da var de kommet til land med båten. Ble slept inn, og hadde fått kontrollert alt. De gikk fortsatt brannvakt da vi snakket med han..Sov vel på skift den for å sjekke.
Han skal egentlig hjem om 1 uke, men siden dette skjedde vet han ikke om han rekker det..

God tur marilyn!

Idag har jeg vært å shoppa vinterdress kjøpte Refleks sin vindtett og vanntett og som puster til 499 Fornøyd med det kjøpet. Var en fin dress også. Så får jeg håpe den funker som den skal Mulig det blir hjemmedress..Vi får se litt nærmere vinteren om jeg investerer i annen dress i bhg Også kjøpte vi sydvest (det trengs virkelig her idag) og sokker, siden helen begynte å skli nedover fotplaten
Og to fleecedresser har vi kjøpt.
Vi er jo nesten klar for vinteren her...
Gammel 03-09-2008, 22:46   #26
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,558
MP Rating: 0% (0)
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det tilbud, Isse? Den dressen altså..

Håper d går bra m papsen din
Gammel 03-09-2008, 22:47   #27
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Nope. Ordinærpris
Gammel 03-09-2008, 23:38   #28
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Da har jeg sett Grease for hundreogørtende gangen.
Gammel 05-09-2008, 10:17   #29
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
MP Rating: 0% (0)
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei jenter.

Nå er det jammen noen dager siden jeg har vært innom her, så jeg har sikkert gått glipp av masse "djuuzy" sladder.

Vi dro til fjels i helga som var og kom hjem på mandag. Vi var på fjellet og fiska og kosa oss masse ute. Jeg elsker å være på hytta, det eneste kjipe er å dra hjem.
På jobb denne uka har det vært texas, så har heller ikke fått sneket noe på NM da.

Nå er det snart helg igjen gitt...og GUDENE vite hvor uka blei av. I morga skal jeg av gårde å kjøpe meg litt nye klær. Jeg må ha litt halvpynta klær til neste helg. Mamma og dem har invitert alle barn med følge ut på middag. Det skal bli koselig!. God mat og god rødvin. NAM NAM!

Fikk forresten med oss en cd fra barnehagen med MASSE bilder av Elena på. Barnehagen er utrolig flink å ta bilder. lager egne mapper på maskina som blir brent på cd på slutten av året..også får vi dem. Er så gøy å se alt dem gjør på i løpet av en dag...og ikkje minst sjå kor jenta har vokst. Var veldig rart å sjå bilder fra da hun begynte. Så lita, og så kort hår i forhold til nå. Stabbet rundt og likte seg best på en av de voksnes fang... Der sitter hun svært sjelden nå for å si det sånn

Herregud, dette ble mer som en stil enn et innlegg
God helg da folkens
Gammel 05-09-2008, 10:32   #30
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Så morro suupaahgirl Forrige barnehagen var også kjempeflinke til å ta bilder som de lagde mapper og hang opp. Men vi fikk ingen selv da.
I julegave i fjor (fra storebror da) fikk vi en kalender med ulike bilder av storebror. Utrolig flott gave altså

Gutta er levert i barnehagen og bilen levert til EU-kontroll. Nå har vi husbyggerbesøk. Dvs de har ettårsbefaring. Ikke så mye vi kan tilføre da som bare har bodd her en måned

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:22.