Er litt i sjokk her jeg sitter..
Mamma fikk mld av pappa tidligere idag. Han befinner seg i Egypt på jobb. jobber offshore. Og der stod det at om vi så på tv at det hadde vært brann i en båt var det deres båt, men alt var ok. De hadde ikke telefonforbindelse, så han har ikke fått sagt ifra før ista i 17 tida. Dette skjedde i natt ca kl 00. Motoren i båten ble helt oppbrent, men heldigvis fikk de raskt kontroll på brannen, så ingen kom til skade, og alt gikk ellers helt fint.
Det er ikke lenge siden pappa begynte på den båten, så det er vel under 1 år siden han tok alle sikkerhetskursa osv, så han hadde vært røykdykker rett etter brannen for å sjekke om alt var under kontroll.
Jeg har sånn respekt for havet og båter i det hele tatt..Spesielt etter ulykka på Shetlland i fjor der ei jeg gikk i klasse med mista samboeren sin. Så nå sitter jeg her og er mest driiitredd. Sambo har snakket om å finne seg jobb på båt, men nå tviiiholder jeg altså..holder rikelig at pappa er på sjøen..burde helst jobbet på land han også..
Jeg ser at saken ikke har kommet i media, så jeg regner med at rederiet har holdt det stilt og unngått og si noe til media..Siden ingen kom til skade, så skjønner jeg jo det..og jeg er glad for at de gjør det, så vi ikke vet hvor mye nesten-alvorlige-ulykker som foregår her i verden..