Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 15:57   #11
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Da prater vi oss gjennom UKE 36 også....

Nei, har ikkje det, har dei hobbybutikk der?
Skulle vi ha tatt oss ein tur i morgon?

ÅÅÅÅÅ var det mye fint der?
Gammel 02-09-2008, 19:43   #12
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

frk.x: den ligger ned fra posten mot gågata. Har ikke sett den før, bare den som ligger rett ovenfor innkjøringa til torghjørnet.
Hadde en del fint ja Blir gjerne med en tur i morra jeg, men må innom NAV og skal til naprapaten kl.11.30 tror jeg det var

Da er gutta i seng. Skal gjøre nada resten av kvelden. Skulle gjerne støvsugd, men får ikke gjort det siden sentralstøvsugeren står på lillebror sitt rom
Gammel 02-09-2008, 20:09   #13
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Er litt i sjokk her jeg sitter..
Mamma fikk mld av pappa tidligere idag. Han befinner seg i Egypt på jobb. jobber offshore. Og der stod det at om vi så på tv at det hadde vært brann i en båt var det deres båt, men alt var ok. De hadde ikke telefonforbindelse, så han har ikke fått sagt ifra før ista i 17 tida. Dette skjedde i natt ca kl 00. Motoren i båten ble helt oppbrent, men heldigvis fikk de raskt kontroll på brannen, så ingen kom til skade, og alt gikk ellers helt fint.
Det er ikke lenge siden pappa begynte på den båten, så det er vel under 1 år siden han tok alle sikkerhetskursa osv, så han hadde vært røykdykker rett etter brannen for å sjekke om alt var under kontroll.
Jeg har sånn respekt for havet og båter i det hele tatt..Spesielt etter ulykka på Shetlland i fjor der ei jeg gikk i klasse med mista samboeren sin. Så nå sitter jeg her og er mest driiitredd. Sambo har snakket om å finne seg jobb på båt, men nå tviiiholder jeg altså..holder rikelig at pappa er på sjøen..burde helst jobbet på land han også..

Jeg ser at saken ikke har kommet i media, så jeg regner med at rederiet har holdt det stilt og unngått og si noe til media..Siden ingen kom til skade, så skjønner jeg jo det..og jeg er glad for at de gjør det, så vi ikke vet hvor mye nesten-alvorlige-ulykker som foregår her i verden..
Gammel 02-09-2008, 20:23   #14
VIP-Medlem

*star* sin avatar

*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff så skummelt isse
Har også bra respekt for båter og sjøen. Begge besteforeldrene mine jobbet på båt. Morfar borte hele året omtrent (Grønlandsfisking) og det samme med farfar. Tror ingen av de var borti noe så skummelt, bortsett fra farfar under 2.verdenskrig da. Men da fra fiender.
Gammel 02-09-2008, 20:29   #15
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

*star* Trur eg kan være på hamar rundt halv 10, hvis det går greit for deg?
sender deg nr mitt på pm
Gammel 02-09-2008, 21:44   #16
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,967
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er det tid for Greys

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 21:52   #17
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Uff, burde hatt 3 TV'er
Gammel 02-09-2008, 23:02   #18
Moderator

frk.X. sin avatar

ååååå eg har drete så på draget!!!!

Gammel 02-09-2008, 23:16   #19
Moderator

frk.X. sin avatar

Såg på denne musikk videoen også tenkte eg at ho jenta var jo himla kjent da... Hvor såg eg henne?!

Jo eg snakka mye med ho i konfirmasjonen eg var i helga...
Googla fram navnet hennes og fant ut at dama var jo heller ganske kjent...

Må nok begynne å følge med i se og hør ja...

Eg trudde ho var syerske eller et eller anna eg, også viser det seg at ho er heller ei ganske effektiv dame ja
Gammel 03-09-2008, 08:15   #20
Mex
Supermedlem

Mex sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,218
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, Isse, så utrolig skummelt.
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Har selv en far som jobber på båt og hver gang jeg hører noe i nyhetene om en eller annen fiskebåt som har fått problemer så sitter jeg helt frossen helt til navnet på båten kommer.. Pappa og dem hadde en liten ulykke like uten for englandskysten for 2 år siden hvor en av mannskapet ble skadet og måtte hentes med luftambulanse. Skumle greier.

Frk.x.. Er ikke så lett å vite hvem folk er alltid da.. Jeg vet heller ikke hvem den dama er.

Her har det regnet sinnsykt mye i natt og i dag morges.. oppholdsvær akkurat nå og håper det holder seg sånn. I dag er det "baby" svømming med lillegutt. Det er moro!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:03.