Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-10-2007, 20:33   #91
Supermedlem

Xitra sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 531
MP Rating: 0% (0)
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.
Sv: Januar damenes kreative tråd......

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Forsiden

Dette er alle sidene så langt. Det er så gøy at jeg klarer ikke å la være
Gammel 25-10-2007, 20:57   #92
Medlem

maggypop sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 404
maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.

Oioi, såflinke dere er, alle sammen!

Jeg får lyst til å kaste meg over håndarbeid når jeg ser hva dere klarer å trylle frem. Men det går visst litt smått - jeg har strikket tilsammen en og en halv sokk i løpet av barseltiden

Men det jeg har tenkt på i det siste, er å låne symaskinen til mor, og forsøke å fornye garderoben ved hjelp av klær jeg allerede har liggende. Hver morgen når jeg kler på meg tenker jeg; men jeg har jo ingenting å ha på meg! Selvsagt en løgn, for skapet er breddfullt av klær. Og i disse miljø-/klimatider føler jeg det blir litt feil å kjøpe nytt, for så å kassere søppelsekk på søppelsekk med fullt brukbare (men kjedelige) plagg.
Men så er det det derre kreative genet, da... Det er ikke særlig stort hos meg, er jeg redd. Men her er det tydeligvis kreativitet i mangfold, og kanskje noen som kan tenke seg å dele med en fattig stakkar?

Derfor; er det noen som har tips og vink til hva man kan gjøre for å fornye et plagg? Kanskje noen som har eksempler på plagg de har sydd om? Alle ideer mottas med stor takk
Gammel 25-10-2007, 21:45   #93
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 91
Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.Linda og Oskar er et navn alle kjenner.

Så utrolig flink du er Xitra!!!Kanskje jeg også skal lage et slikt..
Hvilken store er sidene dine?
Gammel 26-10-2007, 15:19   #94
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Xitra: Det må ta tid, men fytti grisen det ble stilig!!

Flink du er!

Super Sjefa og Bilbo: Flinke dere er!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2007, 19:42   #95
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Sist endret av Bilbo; 13-12-2008 kl 23:38.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2007, 21:26   #96
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,878
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjempe fin bilbo!
Ho er kjempe lik store brødrene sine, hvertfall den eldste. Så skjønn!
Gammel 27-10-2007, 22:59   #97
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Sist endret av Bilbo; 13-12-2008 kl 23:39.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 07:50   #98
Supermedlem

Sted: sørlandet
Meldinger: 639
Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.Mrs.D har mye å være stolt av.

så flink du er bilbo! Lua var kul!
Xitra, så stilig det ble og for en søt snuppe|

E. født 1.januar 07
Mrs.D er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-11-2007, 18:24   #99
Supermedlem

Xitra sin avatar

Meldinger: 531
Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.Xitra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Linda og Oskar
Så utrolig flink du er Xitra!!!Kanskje jeg også skal lage et slikt..
Hvilken store er sidene dine?
Det er A4 sider. En grei størrelse å jobbe med synes jeg. Det tok faktisk ikke så kjempe lang tid. Det er bare sinnsykt gøy De sidene der brukte jeg kanskje 6-7 timer på tilsammen. Det går da raskt når man kommer i gang. Jeg storgleder meg til å gi det i julegave til dem. Tror de blir veldig overrasket.
Gammel 04-11-2007, 22:33   #100
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Her er de to luene jeg har strikka. Ingen av dem ble til den eieren de var tiltenkt
Den lyseblå ble litt rar i overgangen fra ribbestrikken siden jeg strikket den "opp ned". Den mørkeblå ble strikket litt vel stramt, men men

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:10.