Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2007, 19:29   #61
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.
Sv: Januar damenes kreative tråd......

Fjordalv: Det settet var jo bare helt utrolig nydelig!
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2007, 20:25   #62
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
MP Rating: 0% (0)
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Sist endret av Bilbo; 13-12-2008 kl 23:38.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2007, 23:51   #63
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

det teppet så jo griselekkert ut da Bilbo. Hvorfor var du ikke fornøyd? Stilig MT også... kanksje greit å vente noen cm før det tas i bruk på fast basis ja... hehe

Fjordalv: nydelig jakke!

Frk. X: så søt kjole! noe sånt kunne jeg aldri sy... da måtte jeg jo ha rette sømmer da jo..
Gammel 30-09-2007, 09:12   #64
Supermedlem

Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet
det teppet så jo griselekkert ut da Bilbo. Hvorfor var du ikke fornøyd?
Det ble litt for smalt, og jeg ville også helst ha det ensfarget, men fikk litt hetta for at det skulle bli for kort, så da fant jeg fram en farge til... Så feil kan man ta
Gammel 30-09-2007, 11:43   #65
Medlem

StarShine sin avatar

Meldinger: 250
StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.StarShine er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X.
Skikkelig lekker!
håper ikkje det gjør noe om eg lifter den?
helt greit det vettu bare hyggelig at du syns den var såpass fin at du vil bruke den som inspirasjon
StarShine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2007, 17:35   #66
Supermedlem

Sist endret av Bilbo; 13-12-2008 kl 23:38.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 15:49   #67
Veteranmedlem

neet sin avatar

neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

hehe.. kom på at jeg også visstnok driver og broderer noe, Bilbo. Den var fin forresten

NUH! har jeg endelig fått det nye trekket til buggisen. Og jeg har HELDIGVIS vært heldig med fargene på den nye posen jeg har sydd. Den passe kjempegodt SÅ nå får jeg vist frem både buggisen, posen og gutten. (posen har ull innerst og det er dundyne inne i "lokket" og vanlig dyne inne i bunnen)
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Denne posen sydde jeg litt annerledes og "ofret" muligheten til å trekke posen sammen rundt hodet (noe jeg ikke gjør så ofte uansett) mot å få en pose som ikke glir ned... La et stykke bak og posen er nå formsydd etter setet. Veldig fornøyd! Vi får heller ha med mor signe teppet til å pakke rundt ungen oppe på veldig kalde dager (ikke så mange av på sunnmøre)

Her ser dere hva jeg mener:

Sist endret av neet; 04-10-2007 kl 15:54.
neet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 15:54   #68
Veteranmedlem

neet sin avatar

det siste bildet ble digert.. av en eller annen grunn klarer jeg ikke redusere størreslen på det. SKal se om jeg får gjort noe med det senere, men nå roper E på meg
Gammel 04-10-2007, 16:19   #69
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes gutten din er sååå nydelig neet... jo helt her jeg sitter...

var forresten fin pose også da likte veldig godt den løsning du hadde laget på toppen...for det at posen sklir ned er no forbannna

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 17:09   #70
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.

Herlig gutt Flott pose, den så virkelig god ut De er kjempe flink
Vogna er jo ikke så aller verst denne heller

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:34.