Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-10-2007, 18:34   #71
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
MP Rating: 0% (0)
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.
Sv: Januar damenes kreative tråd......

Sist endret av Bilbo; 13-12-2008 kl 23:38.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-10-2007, 18:51   #72
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Det ble jo kjempelekkert Neet!!! Likte veldig godt designet! Også herlige gutten! Tro meg upsi, han er minst like herlig i virkeligheten

Kjempefin pose du også har lager Bilbo, du er jammen kreativ! Og må si jeg beundrer dere som får til å lage detaljer på posene!
Gammel 04-10-2007, 18:55   #73
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Så fine vognposer neet og Bilbo Var veldig fint med fløyelsstoff ytterst også. Nå må jeg begynne på min, men har jo alt tatt frem dunposen, så da "må" jeg jo liksom ikke. Det er jo liksom nå jeg skulle hatt denne overgangsposen.
Gammel 04-10-2007, 19:31   #74
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flotte poser dere har laget
Og så så skjønne eiere
Gammel 04-10-2007, 19:49   #75
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.

Bilbo: Kjempe flott Spennende og annderledes lukking på den.
Gammel 04-10-2007, 21:24   #76
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

det var en veldig artig løsning Bilbo, sikkert veldig praktisk og lun til vinteren! Også så flotte detaljer på posen til lille vakre!
Gammel 06-10-2007, 22:55   #77
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er posen endelig nesten ferdig. Det mangler bare strikk i hodedelen sånn at den kan snørpes igjen. Men det har jeg såklart glemt helt av å kjøpe hver gang vi har vært på handletur.... Marimekko Unikko inni og noe semska skinn etterligning på utsida
Her er resultatet!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 07-10-2007, 09:05   #78
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Så maase fint, jeg skulle lage en meitai til svigerinna mi, nå er alt lille snuppa blitt 1 mnd

Å jeg er ikke kommet i gang enda....må finne noe stoff så jeg kommer meg i gang snart
Gammel 07-10-2007, 18:04   #79
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Da er fotposene ferdig!! Mye arbeid med første par, og tviler sterkt på at det blir noe neste par.. Fant oppskrifta på tettinntil (takk Bilbo). Har GoreTex-stoff utpå og ull inni, ble jo dobbelt så dyrt som å kjøpe Troll sine. Men jeg hadde GT-stoffet hjemme, og fant ut jeg skulle bruke det. Så måtte jeg kjøpe ull-stoff, strikk og duppeditter... hehe.. Holdt på å gi opp underveis, men sto' han a'! Litt stolt... De ble store, klumpete og litt "slafsete", så Gullet får ha de som reserve når han begynner i barnehagen. For jeg kom visst til å kjøpe Troll sine forleden i tillegg...

Nå gyver jeg løs på utfordringen SuperSjefa ga meg: strikketøyet! Wish me Luck!!
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Fotposer.JPG (29.0 KB, 18 visninger)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2007, 12:59   #80
Supermedlem

LilleMy=) sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 594
Blogginnlegg: 1
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.

Denne har jeg laget i dag. Det er barsel gave til søstra til ei venninde...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:32.