Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2008, 21:16   #161
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
MP Rating: 100% (1)
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Januar damenes kreative tråd......

Sitat:
Opprinnelig postet av Tryll-Tryll Vis post
Ble nå ikke helt fornøyd jeg da, men pyttsann. god var den iallefall. Nytt forsøk på torsdags kvelden.
Jeg brukte Wilton gele farger (cacas) og sprit (vodka)
Fargene blandes ut med litt sprit før de males på.
Og ungene blir ikke fulle for at spriten fordamper bort når malingen tørker.
upsi upsi...
Gammel 19-05-2008, 20:04   #162
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,563
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi Vis post

også trylltryll: har du malt mmf? eller hvordan har du gjort det?
frk.X la inn sitatet om hvordan jeg maler på mmf.

Her er 2 kaker til.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 19-05-2008, 21:51   #163
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
MP Rating: 0% (0)
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Bilbo:nyyydelig lue! Kan ikke skjønne at jeg ikke kunne få ei jente
Gammel 19-05-2008, 22:58   #164
Moderator

frk.X. sin avatar

frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
Bilbo:nyyydelig lue! Kan ikke skjønne at jeg ikke kunne få ei jente
er ikkje forseint enda det
Gammel 19-05-2008, 23:43   #165
Veteranmedlem

neet sin avatar

neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X. Vis post
er ikkje forseint enda det
du gir deg ikke....
Gammel 19-05-2008, 23:44   #166
Moderator

frk.X. sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av neet Vis post
du gir deg ikke....
så lenge det er liv er det håp. kom igjen innrømm det.....

du har LITT lyst på ei 3 mann jente .....
Gammel 20-05-2008, 09:27   #167
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

neet: Har du ingen nieser å strikke til heller, da? Før Lillesøster kom, var jeg RÅ til å kjøpe/strikke JENTETING til niesene mine Det ville aldri falt meg inn å kjøpe det samme til Lillesøster - hun har knapt et rosa plagg
Gammel 20-05-2008, 11:29   #168
Veteranmedlem

neet sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Bilbo Vis post
neet: Har du ingen nieser å strikke til heller, da? Før Lillesøster kom, var jeg RÅ til å kjøpe/strikke JENTETING til niesene mine Det ville aldri falt meg inn å kjøpe det samme til Lillesøster - hun har knapt et rosa plagg
Har to småjenter i familien, men de er vel sørget for i strikke øyemed. Jeg har et lite håp om at min bror kanskje skal starte produksjon snart... kanskje han har noen X kromosom å by sin kjære på. Utrolig nok er det på sambo's side en 15 barnebarn og oldebarn... og kun 1 jente!

frk X: Ja, litt... men det er liiiiite det
Gammel 20-05-2008, 15:25   #169
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har jente jeg da..hvis det klør i strikkefingra

er ingen som strikker i vår familie

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2008, 18:30   #170
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,221
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Tryll tryll nydelige kaker

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:43.