Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-04-2007, 11:39   #1
Supermedlem

Babyface sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,118
MP Rating: 0% (0)
Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.
Prøver-gravid-venter-ferdig-usikker

Tenkte vi kunne ha en slik liste, som mange av de andre klubbene har.
Prøver
Upsidaysi

Prøver/venter på en obs
Louise72
Molly

Gravid
TUTTO
Lijander
Nalim
Karly
witchfrk
Marilyn

Venter
super sjefa
Isse
Xavia
PJK
LilleMy=)
*star*
Manga
neet
edlih
lattermild
Mitsu
Dinah
Amarti
suupaahGirl
Fjordalv
Xitra
Cappocino
Bilbo
frk.X.

Ferdig
Babyface
gla’mamma
maggypop
AnneK27
Hampus
magnolia
Tiki
Kengu
Barbarella
ame
Jannicke81
*-neanine-*
Becca=o)
Tryll-Tryll
Turbomamma
BritYvonne
sommerbaby
Tante Pose
Arken

Usikker
Tingeling84

Sist endret av frk.X.; 12-06-2008 kl 18:41.
Babyface er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 11:41   #2
Veteranmedlem

super sjefa sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 3,059
super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.super sjefa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prøver-gravid-venter-ferdig-usikker

Hehehe, denne måtte jo bare komme nå

Jeg vil ha flere barn men ikke akkurat nå. Så her venter vi litt
Gammel 24-04-2007, 11:47   #3
Supermedlem

Babyface sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Hjemme
Meldinger: 1,118
Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.Babyface har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av super sjefa
Hehehe, denne måtte jo bare komme nå
Gammel 24-04-2007, 11:48   #4
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Venter Vil få meg en utdannelse først.. tror jeg...

Hadde egentlig ikke gjort meg noe og blitt gravid igjen. Vi satt og så filmen fra den aller første tida med Victor, og jeg synes tida har gått så altfor fort. Vil ha en bitteliten baby igjen jeg Og jeg savner magen..selv om det var travelt å kaste opp hver morgen. Tror kanskje vi skal vente ja...
Gammel 24-04-2007, 11:51   #5
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Jeg vil gjerne ha en til så vi prøver.Har jo ikke fått mensen tilbake enda men man må jo ha EL før den kommer så her er det bare å kjøre på
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 12:06   #6
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Vi vil ha flere! Men prøver ikke akkurat enda....men snaaart! Men kan jo sette meg på prøver da!
Gammel 24-04-2007, 12:20   #7
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Prøver-gravid-venter-ferdig-usikker

vi er faktisk litt usikre... Vi hadde ikke brukt prevansjon på fire år...og plutselig lå Amalie i magen....(fikk vite som 17 åring at det å bli gravid var så og si umulig for meg....)

Så vi vet ikke om vi bare skal hoppe påen...eller om vi skal vente...jeg vil jo helst ha liiiit avstand mellom de da..

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 12:30   #8
Supermedlem

gla'mamma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 650
gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.gla'mamma har mye å være stolt av.

Jeg er ferdig!!!!

-tror jeg
gla'mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 12:32   #9
Medlem

maggypop sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 404
maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.maggypop har mye å være stolt av.

Jeg er nok ferdig.
Er ekstramamma til 3 i tillegg til Kristin, så familien er stor nok nå
Gammel 24-04-2007, 12:42   #10
Medlem

Xavia sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 272
Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.Xavia har en strålende fremtid.

Sett meg opp på VENTER. Vi vil gjerne ha en til , men jeg tror ikke vi begynner prøvingen før om ett års tid.

Maxi er ikke lenger enebarn, og jeg er utrolig lykkelig tobarnsmamma!
Xavia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:14.