Sitat:
Opprinnelig postet av magnolia
Hvordan kan du mistenke allered nå at du er gravid når du ikke venter mensen før om to uker?
|
Tror jeg begynner med å quote meg selv.....
Sitat:
Opprinnelig postet av super sjefa
Lurer på om jeg er gravid jeg Jeg føler meg veeeldig gravid. Jeg er kjempe trett, konstant sliten, har hatt mye vondt i hode og ikke minst magen min er helt oppblåst. Så nå venter jeg i spenning på om tante rød kommer eller ikke. Kan egentlig ikke skjønne at jeg skulle vær gravid, men det føles sånn.
|
Sitat:
Opprinnelig postet av super sjefa
En ting som er sikkert er at jeg ikke har kjent noen til mine grusome eggløsningsmerter som jeg pleier å ha på denne tiden. Tanta skal ikke kommer før til rundt 10.mai....Men jeg har hatt noe kluss med at tanta har kommet i mnd skifte de 2 siste mnd +++ at blødningen har vært veldig korte å ikke på langt nok så smertefulle som jeg er vant med at de er.. Hmmm, nei ikke vet jeg hva som skjer. Det er noe muffins
|
Jeg må jo værer rar som mistenker at jeg er gravid selv om jeg ikke har uteblitt mens
Nå har jeg 3 barn, å jeg har vært slik som beskrevet over i begynnelsen av alle 3 svangerskapene. Jeg har også 3 andre graviditeterbak meg (som har endt i SA) å der har jeg også vært helt lik som beskrevet over.
Jeg har alltid hatt misstanke før ikm, å har testet samme dag som mens har uteblitt. Jeg kjenner på kroppen min når jeg har eggløsning, jeg kjenner på kroppen min når jeg skal ha mens, å alle gangen jeg har vært gravid har jeg kjent det på kroppen før ikm. Nå vil tident vise seg om jeg har rett denne gangen også....Som nevnet over så har min mens vært rar de siste 2 måndene, altså kansje jeg alt er 1-2 mnd på vei (det er det jeg tror) altså at den siste blødningen var en festeblødning...Om jeg er gravid nå, så må jeg vær en plass mellom 1-2 mnd, å en tissetest ville gitt meg svar nå. Grunnen til at jeg ikke har testet meg før, eller har tenkt tanken om jeg er gravid før nå, er pga. vi ikke prøver å bli gravide. Vi er egentlig veldig forstiktiger, men jeg vet at vi har hatt hopp av i svingen 3 ganger
Jeg bor også på en pitteliten plass, der jungeltelegrafen alltid klarer å fortelle alt om gud og kværmann. Jeg går overhode ikke inn på apoteket her for å kjøpe en test. Så jeg tenkte jeg skulle bestille tester over nette. Denne gangen skal ikke jungeltelegrafen få fortelle min nærmeste familie om en evt. graviditet. Det vil jeg ordne selv
(så da ber jeg om at jalapeno og blobbå ikje seie någe
)