Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-04-2007, 12:47   #41
Medlem

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Hadeland
Meldinger: 226
MP Rating: 0% (0)
BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.BritYvonne er et navn alle kjenner.
Sv: Prøver-gravid-venter-ferdig-usikker

Her er vi så absolutt ferdige.
BritYvonne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2007, 12:54   #42
Medlem

Amarti sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 72
Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.Amarti er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av BritYvonne
Her er vi så absolutt ferdige.
Ja, det skjønner jeg godt! Ser for meg at hverdagen er rimelig hektisk, men så koselig da med liten aldersforskjell!
Gammel 25-04-2007, 23:06   #43
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 778
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Ferdig!
Gammel 26-04-2007, 06:57   #44
Medlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 408
Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.Tante Pose har en strålende fremtid.

FERDIG (ihverfall med egne barn, vi har tenkt litt på å muligens adoptere hvis/når Lillemor ikke er her lenger, men det håper vi blir lenge til).

Jeg har verdens vakreste barn

Tante Pose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2007, 09:17   #45
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,243
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Vil gjerne ha en til,men vil vente en stund. Lyst på barn med 2-3 års alderforskjell...Men man vet jo aldri,men bruker hvertfall prev. nå
Gammel 26-04-2007, 11:05   #46
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 652
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Venter.

Vi vil gjerne ha flere ja, ihvertfall én til, men Jeg vil gjerne komme i form igjen først, for ikke å snakke om at hvis jeg skal være melkeprodusent og grobunn for en spire samtidig så kommer jeg til å ete oss ut av huset Dessuten vil vi nyte babytiden med Bøllefrøet til det fulle, så kommer det vel en ny en når hun blir stor nok til at vi blir babysyke igjen (Men som jeg før har nevnt så er jeg ikke helt overbevist om at det er mulig å ta seg av mer enn ett barn. Og dessuten er det én ting å gå gravid og få en liten baby, men de blir jo store tenåringsslamper også ) Men jo da, det blir nok flere med tid og stunder.
Gammel 26-04-2007, 12:58   #47
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 86
witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.witchfrk er et navn alle kjenner.

Jeg er usikker på hvor jeg skal skrive meg opp egentlig. Vi skal helt klart ha flere, men planen var å vente til i desember. Jeg bruker FAM- metoden, har hatt mensen og vi bruker stortsett ingen prevansjon utover temp-målingen.. Det gjør for såvidt ingenting om jeg blir gravid igjen nå heller så jeg vet ikke helt hvor jeg skal plasseres.. hehe Vi prøver jo egentlig ikke, men likevel så lever vi jo fryktelig farlig
Gammel 26-04-2007, 15:04   #48
Medlem

TUTTO sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 468
TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.TUTTO er fantastisk mot andre.

eg vil ha en til, men sier han er ferdig.
Men prevensjon blir ikkje brukt her i huset så kanskje en vakker dag så kommer det en til

Mistet tvilling, MA oppdaget i uke 15 (sept 04)
TUTTO er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2007, 13:55   #49
Seniormedlem

Arken sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,607
Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.Arken har en strålende fremtid.

Vi er i utgangspunktet ferdige nå.

Arken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2007, 15:29   #50
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Arken
Vi er i utgangspunktet ferdige nå.
kan ikke si jeg ble så veldig overbevist av den formuleringen der

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:23.