Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-11-2007, 21:56   #71
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,680
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Prøver-gravid-venter-ferdig-usikker

ja men frkx...du har jo lyst på ny bil

du får nok overbevist mann om en annen bil vettu...litt og så går dette vettu

Velkommen til Upsis verden
Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-11-2007, 22:02   #72
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,881
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Upsidaysi
ja men frkx...du har jo lyst på ny bil

du får nok overbevist mann om en annen bil vettu...litt og så går dette vettu
Ja eg har lyst på ny bil, det har han og. MEN han er av den oppfattning at det kun er mercedes som er bil

Der gjekk den Sharan/xc90 drømmen i vasken...

Ikkje pokker om eg skal spre beina, så skal me se hvor lenge han holder fast ved den 3barns politikken
Gammel 10-11-2007, 22:10   #73
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,564
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

2 biler da vettu
Likte idé'en din der Spørs om han gir seg imorgen da ja
Gammel 10-11-2007, 22:17   #74
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
MP Rating: 0% (0)
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.

Her er vi også ferdige i følge , og egentlig er jeg også fornøyd. Men jeg klarer ikke å la være å tenke på fjerdemann likevel. Og nå er jeg spiralløs også Kanskje jeg skal forføre han i kveld og satse på at han glemmer det med den manglende spiralen.... Har nok EL i disse dager..... Eller, kanskje ikke. Halvannet års aldersforskjell høres ikke helt OK ut for meg akkurat nå Men jeg drømmer gjerne. Bilen har vi, men det er Toyota, da
Gammel 10-11-2007, 22:27   #75
Supermedlem

nalim sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 1,459
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (5)
nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.nalim har en strålende fremtid.

Du får gi ham et par øl Bilbo,da skal du se han glemmer spiralen
nalim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-11-2007, 09:48   #76
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,500
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av frk.X.

Kan visst bare stryke meg av lista som ventende, Eg er visst ferdig, IKKJE 25 ENDA ENGANG!!
Vil dere vite grunnen til hvorfor?

FORDI MERCEDES Eklasse IKKJE ER LAGD FOR MER ENN 5!

Så nå skal han f**n meg kutte strengen

Skal jaggu ta strengen eg!
Den der har jeg fått hørt å, ikke mercedes det går i her da men BMW......men det betyr at jeg får overtalt han til en til senere da.....men om det blir tvillinger blir den litt vanskelig da

Men ikke mer enn 25.....skal si du har vært flink da, ikke 25 år en gang med tre unger
Gammel 11-11-2007, 13:01   #77
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 604
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.

ferdig
Gammel 25-11-2007, 12:05   #78
Juniormedlem

Babyja77 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 28
Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.Babyja77 er fantastisk mot andre.

Vi venter til sommeren... da starter jakten på nr 2. Håper på et mirakel da å slik at vi slipper i gang med ICSI!!!!
Babyja77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-11-2007, 13:08   #79
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Å gå gravid kan jeg kun beskrive med et ord: oppskrytt! Og jeg kan på ingen måter si jeg gleder meg til å bli gravid igjen. LilleGullet blir nok ikke enebarn, men jeg kan godt adoptere. Nå har vi en fostersønn som blir en stund fremover, så det haster overhodet ikke for vår del!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-01-2008, 00:56   #80
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,177
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Oppdatere denne kanskje?
Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:49.