Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Januar 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-04-2007, 13:36   #21
Supermedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 1,022
MP Rating: 0% (0)
Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.Bilbo har en strålende fremtid.
Sv: Prøver-gravid-venter-ferdig-usikker

Jeg har alltid ønsket meg stor familie, og er ikke helt sikker på om tre barn oppfyller det ønsket Men spiralen skal etter planen få sitte i fem år og byttes ut med en ny den dagen den fjernes, så dersom jeg blir gravid, er det nok med en spiralbaby

Men sant skal sies: Jeg er veldig fornøyd med de tre barna jeg har nå, og ser at de krever sin mor.... Men, man skal aldri si aldri! På jobben er det noen som har dratt i gang veddemålet: "Mon tro om Bilbo får en baby til!"

Vel, i utgangspunktet er jeg ferdig!

Sist endret av Bilbo; 24-04-2007 kl 13:46.
Bilbo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 13:39   #22
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,208
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Ferdig!!
Gammel 24-04-2007, 13:42   #23
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,124
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er ikke ferdig, men mener han er ferdig.
Men jeg vil gjerne vente 3-4 år. Skal nok få overtalt han
Gammel 24-04-2007, 13:46   #24
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,455
MP Rating: 100% (1)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Jeg er ferdig.
Gammel 24-04-2007, 14:21   #25
Seniormedlem

Manga sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,842
Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.Manga har en strålende fremtid.

Vi har nok lyst på en til, men det blir ikke med det aller første. Så venter får det bli her.
Gammel 24-04-2007, 14:25   #26
Veteranmedlem

neet sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: mellom bakka og berg
Meldinger: 3,244
neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.neet har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg klarer bare ikke å si at jeg er ferdig. På tross av alder og på tross av at jeg burde jobbe noen år og komme litt på plass jobbmessig. Så jeg håper litt på en oooopppps baby sånn etter jul en gang. Men nå er det nå engang slik at det ikke har vært så mye oooops preg over de to vi har fått til nå med mye kurer og utredninger og tester meg her og der.

men frem til jul er vi iallefall på venting!
(pga ks som bør få gro før ny runde)
Gammel 24-04-2007, 14:51   #27
Supermedlem

edlih sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,060
MP Rating: 100% (3)
edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.edlih har en strålende fremtid.

Jeg har kjempe lyst på en til. Men vil nok vente en liten stund til. Men ikkje så veldig lenge med hensyn til alder.

edlih er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 14:58   #28
Supermedlem

Molly sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 877
Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.Molly har en strålende fremtid.

Men jeg lurer på en ting,hvor lenge må man jobbe igjenn for å ha rett på fødselspenger?
Gammel 24-04-2007, 15:09   #29
Seniormedlem

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,669
Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.

Vi er ferdige. Tror jeg.
Barbarella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2007, 15:11   #30
ame
Medlem

ame sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Skottland
Meldinger: 261
ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.ame er fantastisk mot andre.

FERDIG, FERDIG, FERDIG!
Skal bli nonne jeg nå

ame er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:23.