Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-10-2008, 18:26   #1
Supermedlem
 
Tullpia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: På østlandet et sted
Meldinger: 986
MP Rating: 0% (0)
Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Her kom førstemann 3 uker før tiden og minste jenta 5 uker for tidlig. De antydet at en sopp infeksjon hadde satt det igang, men de visste ikke.
__________________
Store klemmer fra TULLPIA(catinka), MANNEN, STOREBROR mai 03 Og LILLESØSTER desember 04
Tullpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2009, 22:49   #2
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 4
MP Rating: 0% (0)
marthe sophie er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Årsak til for tidlig født?

mine jenter er født i uke 28 ,5 dg akutt keisersnitt pg ttts
marthe sophie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2009, 09:01   #3
Supermedlem
 
Dings sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,149
MP Rating: 0% (0)
Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.Dings har en strålende fremtid.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Eldstejenta ble tatt med ks i uke 28+2 pga alvorlig svangerskapsforgiftning.
nr 2 og 3 kom hhv 2 og 1 dager etter termin. Ingen tegn til svangerskapsforgiftning i de svangerskapene.
__________________
Dings
Kine (28/3/00) Kjører fremover i Recaro Monza
Stian (22/11/01) Kjører fremover i Recaro Monza
Morten ( 10/09/07) Kjører bakovervendt i TWE.
Galleri
Dings er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 00:44   #4
Supermedlem
 
Teeny sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 973
MP Rating: 100% (1)
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Mine ble født 34+1. Hadde da ligget siden uke 27 med truende fødsel grunnet livmorhalssvikt (13 mm).
__________________
Endelig mamma etter mange år og forsøk
Teeny er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 08:34   #5
Juniormedlem
 
Nikki-mor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 46
MP Rating: 0% (0)
Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.Nikki-mor er fantastisk mot andre.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Lillemor ble hentet ut 34+5, og jeg hadde da ligget i to uker på føden pga svangerskapsforgiftning.
__________________
Adele 22.05.08
Nikki-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 09:04   #6
VIP-Medlem
 
~Lykke~ sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,569
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Fikk påvist GBS da jeg ble gravid med lillebror, så jeg regner med at det var grunnen til for tidlig vannavgang på begge (uke 34 & 35).
__________________
Bloggen min

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 11:38   #7
Medlem
 
jannanto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 400
MP Rating: 0% (0)
jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.jannanto har mye å være stolt av.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Oliver ble tatt med ks i uke 31 pga liten vekst siden uke 22. Dårlig blodgjennomstrømning, dårlig morkake og svangerskapsforgiftning. Ble fulgt opp med ukentlige UL og hvis jeg skal gå et svangerskap til blir jeg igjen fulgt nøye opp.
Legen sier at det er stor sannsynlighet for at det kan skje igjen (men ikke nødvendigvis)
__________________


Født 25.09.2007
jannanto er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 11:45   #8
Supermedlem
 
Elinblu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,379
MP Rating: 0% (0)
Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.Elinblu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Min andremann ble født i uke 34+0 uten at man fant noen årsak til den tidlige fødselen. Den startet bare av seg selv. Det var ingen infeksjoner verken hos ham eller meg, og han hadde helt gjennomsnittlig størrelse for sin alder (2,4 kg). Antakelig hadde jeg forkortet livmorhals uten å vite om det. Jeg har fått beskjed om at jeg vil bli fulgt opp nøye i et eventuelt senere svangerskap.

Førstemann kom for øvrig 6 dager før termin.
__________________
Jente oktober 2006, gutt 22. september 2008.

Elinblu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-04-2009, 23:50   #9
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,651
MP Rating: 0% (0)
Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.Elsie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Årsak til for tidlig født?

Mine tvillinger ble hentet ut i uke 35 da jeg fikk svangerskapsforgiftning og alvorlig hjertesvikt (peripartum kardiomyopati) og multiorgansvikt.

Vi har blitt anbefalt av legene å ikke få flere barn pga hjertesvikten.
__________________
Elsie



Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2009, 18:27   #10
Juniormedlem
 
FatallyYours sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Trondheim
Meldinger: 24
MP Rating: 0% (0)
FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.FatallyYours er et navn alle kjenner.
Sv: Årsak til for tidlig født?

førstemann ble dratt ut med tang og vakuum før det var full åpning, så livmorhalsen ble så skadet at jeg ikke kan få terminbarn mer. Hun jeg fikk etter det kom i slutten av mars, hadde termin 5.mai, er gravid nå og håper ikke denne kommer før det altså, selv om JM og lege kanskje frykter det
__________________
FatallyYours er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:41.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com