Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2003, 15:40   #1
Unregistered
Gjest

Meldinger: n/a
Partnerbytte

Noen som har prøvd partnerbytte??
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2003, 16:18   #2
Tidligere bruker
Gjest

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2003, 17:06   #3
puu
Veteranmedlem

puu sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,863
MP Rating: 0% (0)
puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.

Nei, jeg er litt for sjalu jeg gitt.
puu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2003, 17:14   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 6,823
klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei takk.Er også for sjalu
klaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2003, 17:24   #5
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 2,761
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.

Naj...vikke det heller.
Gammel 19-08-2003, 17:54   #6
Seniormedlem

Kengu sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Meldinger: 2,444
MP Rating: 100% (1)
Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.Kengu har en strålende fremtid.

Jajaja, flere ganger i uka.
Gammel 19-08-2003, 18:23   #7
Medlem

Lottemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 241
Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.Lottemor er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig melding fra puu
Nei, jeg er litt for sjalu jeg gitt.
Signerer
Gammel 19-08-2003, 20:08   #8
Tidligere bruker
Gjest

Har det jeg trenger jeg!
Gammel 19-08-2003, 20:19   #9
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,547
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Japp . Anbefales IKKE
Gammel 19-08-2003, 22:18   #10
Tidligere bruker
Gjest

nei, jeg har ikke prøvd partnerbytte. Men jeg har pørvd mange andre. Det anbefales ikke.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:19.