Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2003, 10:11   #21
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sitat:
Opprinnelig melding fra BigMama
Jeg har byttet partnere flere ganger jeg, men det var før jeg ble sammen med han jeg er samboer med nå

Men det var vel kanskje ikke akkurat det du lurte på?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2003, 12:24   #22
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,227
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.
Ikke prøvd nei

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2003, 10:56   #23
Sannesu
Gjest

Sitat:
Opprinnelig melding fra puu
Nei, jeg er litt for sjalu jeg gitt.
Frykter at om min kjære hadde foreslått noe slikt hadde jeg kastrert han med ei sløv teskje....Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Han er bare min.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2003, 11:14   #24
Clubby
Gjest

Gammel 21-08-2003, 16:48   #25
Wanja
Gjest

Ikke prøvd det og kommer heller aldri til å prøves!
Gammel 08-09-2003, 23:18   #26
Medlem

Lykke sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Like utenfor Bergen
Meldinger: 424
MP Rating: 0% (0)
Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.Lykke er et navn alle kjenner.
Nei,gitt... har ikke prøvd partnerbytte... er nok for sjalu til slikt.
Gammel 09-09-2003, 14:02   #27
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,935
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Nope!
Gammel 09-09-2003, 14:25   #28
Seniormedlem

musa sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: I mitt lille hus
Meldinger: 2,601
musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.musa har mye å være stolt av.
Det hadde jeg aldri i verden gått med på!
Gammel 10-09-2003, 12:31   #29
Supermedlem

connie sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Telemark
Meldinger: 1,400
connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.connie har mye å være stolt av.
Et vennepar av meg har drevet litt med det. Det begynte helt tilfeldig på en nachspiel og ble etterhvert en fast gjeng som koste seg mye sammen.
I starten var det veldig gjevt, spennende og kunne visst til de grader anbefales. I dag er de skilt. De er ikke veldig nære venner av meg så jeg vet ikke helt hvorfor det skar seg, men jeg tror at sjalusi o.l. ble vanskelig etterhvert. Han sa hvertfall en kveld på byen at det kanskje ikke hadde vært så lurt allikevel.

Tviler ikke på at dette kan virke spennende når man er på en snurr og i "lystig lag", men i lengda tror jeg ikke at det kan fungere for mange.
Gammel 17-09-2003, 00:56   #30
Medlem

Goajentå sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: ÅLGÅRD-rogaland
Meldinger: 194
Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.Goajentå vil raskt nok bli berømt.
Nei, jeg har ikke prøvd partnerbytte, er altfor sjalu til det. Å ville ikke delt mannen min med noen andre, vil ha han for meg selv jeg i fred.

VI GIFTER OSS 07.07.07 så reiser vi til Thailand alle 3 dagen etter i 3 uker
Goajentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:16.