Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2003, 22:26   #11
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,689
MP Rating: 0% (0)
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, har ikke prøvd! Er for sjalu til noe slikt, og dessuten er mannen nok for meg!
Holder å fantasere
http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2003, 22:47   #12
Medlem

Mammapia sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 341
Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.

Send meg en PM
Gammel 19-08-2003, 22:50   #13
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig melding fra Litjpia
Send meg en PM
PM sendt!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2003, 22:52   #14
Medlem

Mammapia sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 341
Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.Mammapia vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
PM sendt!
Gammel 19-08-2003, 23:37   #15
Unregistered
Gjest

Partenerbytte? Noen som har veldig lav moral her eller? Hadde jeg tenkt i de baner hadde jeg valgt å være singel. Skjønner meg ikke på mennesker med slike behov jeg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-08-2003, 00:04   #16
Seniormedlem

Shannon sin avatar

Meldinger: 2,761
Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.Shannon har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig melding fra Chickabiddy
Da syns jeg mer synd på de som ikke vet om anna en misjonær jeg da
Man skal ikke kimse av en god, gammeldags misjonær ass!Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 20-08-2003, 00:10   #17
Tidligere bruker
Gjest

Tror ikke du har prøvd en misjonær før jeg.....
Gammel 20-08-2003, 00:17   #18
zmurf
Gjest

Har visst lånt bort typa mi jeg... og omvendt..
Gammel 20-08-2003, 00:25   #19
Seniormedlem

K@trine sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,723
K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.

Jeg har byttet partnere flere ganger jeg, men det var før jeg ble sammen med han jeg er samboer med nå

Men det var vel kanskje ikke akkurat det du lurte på?
Gammel 20-08-2003, 09:24   #20
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,208
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei, men jeg er åpen for å prøve.

Men det er ikke sambo, så da blir det bare med fantasien.

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:13.