Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2003, 00:28   #41
Millien
Gjest

Meldinger: n/a
Nei.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2003, 00:57   #42
mora
Gjest

nOPE,men har ikke mann heller da Å akkurat DET kunne jeg heller ikke tenke meg å prøve hvis jeg hadde et seriøst forhold Finnes nok av andre spennende ting å ta seg til i sex-verdenen
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2003, 13:47   #43
Supermedlem

Kwistin sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Ålgård
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.Kwistin har mye å være stolt av.
NEI!!! Vi er begge alt for sjalu til det! Jeg har ikke lyst heller.
Gammel 16-10-2003, 00:53   #44
Loomis
Gjest

Har ikke prøvd, og tror ikke det hadde styrket forholdet vårt om vi hadde gjort det heller...
Gammel 20-10-2003, 00:06   #45
Tonjejenta
Gjest

Sitat:
Opprinnelig melding fra Hege72
Liker ikke dele! .......men kan godt deles
signerer jeg,hehe!
Gammel 20-10-2003, 17:05   #46
Unregistered
Gjest

Ja. Jeg hadde lenge tenktt på det og drømt om det. Vi var i samme rom når vi gjrode det. Det var en kjempe opplevelse. Opplevde en mann som var frieere, tok meg hardere og gjorde ting jeg ikke var vant til Venninna mi var også fornøyd med min mann. Det var så flott å oppleve det
Gammel 29-10-2003, 20:31   #47
Glør
Gjest

Sitat:
Opprinnelig melding fra Sannesu
Frykter at om min kjære hadde foreslått noe slikt hadde jeg kastrert han med ei sløv teskje.... Han er bare min.
....Sånn er det her også..
Gammel 30-10-2003, 14:06   #48
boo
Veteranmedlem

boo sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 3,042
boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.boo har en strålende fremtid.
Niks, hadde vært grøsselig redd for at gubben skulle syntes at gresset var grønnere hos noen andre. Siden jeg er den første og eneste han har hatt, er jeg jo superelskerinna hans, og sånn har jeg tenkt at det skal fortsette å være....

Puss puss så får du en suss, puss så får du en suss. Hver eneste tann med børste og vann, puss så får du en suss!!
boo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2003, 00:38   #49
Supermedlem

Ceridal sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergenser i Sandnes
Meldinger: 733
Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.Ceridal er som en lysfontene.
Nei....
Gammel 01-11-2003, 17:09   #50
Eowyn
Gjest

ALDRI I LIIIIIIVET!!!

INGEN andre får røre kjæresten min... Og ingen andre enn kjæresten min får røre meg.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:58.