nOPE,men har ikke mann heller da Å akkurat DET kunne jeg heller ikke tenke meg å prøve hvis jeg hadde et seriøst forhold Finnes nok av andre spennende ting å ta seg til i sex-verdenen
Ja. Jeg hadde lenge tenktt på det og drømt om det. Vi var i samme rom når vi gjrode det. Det var en kjempe opplevelse. Opplevde en mann som var frieere, tok meg hardere og gjorde ting jeg ikke var vant til Venninna mi var også fornøyd med min mann. Det var så flott å oppleve det
Niks, hadde vært grøsselig redd for at gubben skulle syntes at gresset var grønnere hos noen andre. Siden jeg er den første og eneste han har hatt, er jeg jo superelskerinna hans, og sånn har jeg tenkt at det skal fortsette å være....
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.