Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2003, 21:01   #31
Ida83
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har ikke prøvd partnerbytte, og skal aldri prøve heller.
For det første er jeg nok litt sjalu, for det andre gidder jeg ikke dele sambo med andre...han er bare min Jeg selv har heller ikke behov ettersom jeg er storfornøyd sånn som vi har det
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2003, 21:06   #32
Ida83
Gjest

Jeg har ikke prøvd partnerbytte, og skal aldri prøve heller.
For det første er jeg nok litt sjalu, for det andre gidder jeg ikke dele sambo med andre...han er bare min Jeg selv har heller ikke behov ettersom jeg er storfornøyd sånn som vi har det
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2003, 22:29   #33
Medlem

Fia2 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Nordpå
Meldinger: 488
MP Rating: 0% (0)
Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.Fia2 er som en lysfontene.

Har ikke prøvd og kommer aldri til å gjøre det!!
Gammel 19-09-2003, 08:34   #34
Hege72
Gjest

Liker ikke dele! .......men kan godt deles
Gammel 22-09-2003, 23:40   #35
Medlem

Rina sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Nordkisa
Meldinger: 382
Rina er på vei til noe stort.Rina er på vei til noe stort.Rina er på vei til noe stort.Rina er på vei til noe stort.Rina er på vei til noe stort.Rina er på vei til noe stort.

Nei det har jeg ikke prøvd og kommer vel ikke til å gjøre det heller.
(men man vet jo aldri)
Gammel 23-09-2003, 18:03   #36
Tidligere bruker
Gjest

Sitat:
Liker ikke dele! .......men kan godt deles
Synes denne var bra jeg! Men det blir nok ikke noe av i dette livet
Gammel 23-09-2003, 19:45   #37
Unregistered
Gjest

JEg har så lyst. Har prøvd å avertere men de skal alltid drikke først og det vil jeg ikke. Jeg vil være edru og klar. Har så lyst
Gammel 23-09-2003, 19:47   #38
Unregistered
Gjest

Det er jo så mye gøy en kan prøve og lære. Tenk å få vite litt om hva venner og naboer opplever. det hadde vært toppers Skulle gjerne prøvd familiemedlemmer også, svogere osv men det er jo sjans for at familieselskapene ikke hadde vært liike hyggelige etterpå
Gammel 29-09-2003, 19:18   #39
frk. Freidig
Gjest

Har ikke prøvd, men det er sikkert spennende.
Gammel 30-09-2003, 10:45   #40
Medlem

Kaia2 sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 144
Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.Kaia2 er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Nei,og kommer ikke til å prøve heller.

Har en samboer og det holder
Kaia2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:06.