Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2009, 11:33   #1
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,509
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Har du stasjonær eller bærbar PC?

Litt nysgjerrig nå.

Har nemlig selv en bærbar nå, og den begynner å bli litt liten til mitt bruk, så jeg drømmer om ny.
Men det blir ikke noen ny dette året, og til neste år får jeg større leilighet og jobb (trenger ikke ha med data der som på skolen), og da har jeg kanskje ikke bruk for en bærbar data mer. Kanskje jeg heller skal kjøpe en stasjonær med STOR skjærm (driver mye med bilder og datascrapping).

Samtidig så tenker jeg at stasjonære dataer er litt på vei ut, og at det kanskje er en grunn til det. De må jo stå på samme plassen hele tiden. Hjemme flytter jeg jo ofte rundt på min bærbare..

Drømmen er egentlig en stasjonær data, og en mindre bærbar, men som allikevel holder til mitt bruk, men samtidig så tror jeg ikke jeg kommer til å ha arbeidet mitt fordelt på to dataer, så da blir vel ikke den bærbare særlig mye brukt.

Godt jeg kan tenke i alle fall ett år til

Men altså, hva har du? Hvorfor har du valgt det? Fordeler? Ulemper?

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 11:53   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 17,378
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du stasjonær eller bæbar PC?

Stasjonær PC. Har hatt en bærbar før, og makan til møkk skal en leite lenge etter.

Kunne sikkert fått en bærbar igjen en gang seinere om barna får behov for det, men ville i så fall alltid hatt en stasjonær i hus som hoved-pc.

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 11:57   #3
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,206
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har en stasjonær som står og støver, og hver vår bærbar pc.
Gammel 02-08-2009, 12:01   #4
VIP-Medlem

[Mon|] sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 6,295
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.

En stasjonær som gubben bruker, en bærbar som jeg bruker og en bærbar ungene bruker de få gangene de spiller dataspill.

Min blogg
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 12:01   #5
B30
Supermedlem

B30 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 746
B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Vi har en stasjonær som står og støver, og hver vår bærbar pc.
Akkurat det samme her Kan ikke huske sist vi slo på den stasjonære en gang.
Gammel 02-08-2009, 12:07   #6
Supermedlem

Myria sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Skedsmo
Meldinger: 1,245
Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.Myria har et ubeskrivelig bra rykte.

Begge deler (fire stasjonære og to bærbare). Imidlertid bruker vi begge de stasjonære PC'ene 99% av gangene. Det er så mye mer behagelig med stor skjerm og skikkelig tastatur. Dessuten er stasjonære kraftigere, har bl.a. bedre skjermkort og er mer fleksible (kan bytte ut deler og oppgradere). Hvis man spiller PC-spill er også stasjonære maskiner langt å foretrekke.

Min oppskriftsblogg
Myria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 12:08   #7
Moderator

Muggi sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 5,686
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

En stasjonær som ikke blir brukt til annet enn server. Ellers har vi hver vår bærbare. Jeg har alt mitt på PC`en + en ekstern harddisk som jeg flytter over ting etterhvert som jeg må rydde.

Hvil i fred, lille vakre Minstemann!
Muggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 12:09   #8
Supermedlem

Miwana sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,357
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, takk begge deler.
Vi har alltid hatt en stasjonær og har nylig fått en bærbar. Den stasjonære er hoved pc`en, og ennå klarer vi oss med dette, blir vel verre når barna blir eldre..
Gammel 02-08-2009, 13:45   #9
Medlem

Dory sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 65
Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.Dory er som en lysfontene.

Bærbar pc her. Jeg er stor fan av å sitte godt når jeg netter, da er det bare laptop som funker.

Dory er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 13:53   #10
Supermedlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 885
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.

Vi har to bærbare (en vi bruker hele tiden og en til regnskap) og en stasjonær som sjelden blir brukt.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:55.