Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2009, 20:02   #21
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,631
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har du stasjonær eller bæbar PC?

Pr dags dato er det igrunn 3 laptoper her i huset. 2 som er i daglig bruk og 1 som står som server.
Mannen har ein ekstern harddisk kopla opp til serveren og me har ein felles ekstern som og er kopla opp i nettverket vårt.

Me har rett og slett ikkje plass til ein stasjonær pc. Eg var inne på tanken no, men valgte i staden og fortsette med laptopen min og heller få ein ekstern harddisk til som eg kjem til å bruke i studiesammenheng.

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 20:17   #22
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,845
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.

Jeg har en stasjonær,mens snuppa har sin egen bærbare Acer minipc. Hun har også en stasjonær på rommet sitt,men den er til rep hos pappan
Jeg bruker mest snuppa sin bærbare til daglig,den stasjonære står å støver. Men det hender jeg børster litt støv av den om jeg skal laste ned filmer eller se på filmer/serier
Gammel 02-08-2009, 20:33   #23
Supermedlem

Marlena sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 623
Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.Marlena har mye å være stolt av.
Sv: Har du stasjonær eller bærbar PC?

Vi har en bærbar... Neste gang blir det stasjonær..!
Gammel 02-08-2009, 20:37   #24
MTB
Seniormedlem

MTB sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,460
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.

Vi har begge deler.
Gammel 02-08-2009, 20:50   #25
Supermedlem

tone.m sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 965
MP Rating: 100% (2)
tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.

Vi har begge deler + en 20" iMac som er både stasjonær og flyttbar. Anbefaler iMac til ditt behov - den består av en stor skjerm som er både skjerm og maskin i ett. Tastaturet er superlite og hendig. Den er kjempeenkel å flytte rundt. Den er en fryd å jobbe på, og en har et superlekker design. Vi bare den!!!

Apple - iMac - The all-in-one desktop for your photos, movies and music.

Har dessverre ikke lært å lime inn bilder ennå, så her er bare linken til vidunderet.

Vi kjøpte den på elkjøp med 3 års forsikring, da den skal flyttes rundt, og kan bli meid ned av ivrige små....
Gammel 02-08-2009, 20:54   #26
Moderator

isilme sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 14,015
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har bare laptop, og det har jeg klart meg med de siste 3 årene.
Gammel 02-08-2009, 21:06   #27
k&j
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2002
Meldinger: 1,679
k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.k&j har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi voksne og de store barna har bærbare PC'er, i tillegg har vi en stasjonær PC som brukes av barna noen ganger til spilling, og en server for lagring av felles data.

De fleste bærbare PC'ene har 17 tommers skjermer og er relativt kraftige.

Jeg setter pris på bærbar PC som jeg kan ta med meg dit jeg vil, i sofaen, på terrassen, på kjøkkenet osv, osv
Gammel 02-08-2009, 21:24   #28
Medlem

Melita sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 244
Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.Melita har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har en bærbar. Så deilig å sitte i sofaen i stuen og surfe med den Mannen har en stasjonær på roterommet sitt og en bærbar gjennom jobben som han bruker 90% av tiden. Kommer ikke til å kjøpe stasjonær PC igjen til mitt bruk :nei:. Jeg har litt lyst på en liten snerten stuepc til musikk, filmer etc, men det blir ikke med det første.
Gammel 02-08-2009, 21:26   #29
Medlem

Morgan_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 202
Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.Morgan_ har mye å være stolt av.

Jeg har bærbar, kunne ikke tenkt meg stasjonær.. Mannen har stasjonær men bruker min bærbare en del, så nå får han ordne seg sin egen snart tror jeg
Gammel 02-08-2009, 21:34   #30
MTN
Veteranmedlem

MTN sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 3,150
MTN har slått av rykte

To stasjonære og en bærbar. De stasjonære er de jeg bruker til det meste. Enkle og oppgradere og putte nye saker i. Drøssevis av harddisker går inn og ut, nye skjermkort når nødvendig osv.

Den bærbare bruker jeg til å surfe på nettet i stua og til skolearbeide når jeg går på skole.

MTN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:56.