Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Stasjonær PC. Har hatt en bærbar før, og makan til møkk skal en leite lenge etter.
|
Hørs ut som vår gamle bærbare (eller, flyttbare, den var jo tuuung) Dell
Sitat:
Opprinnelig postet av Myria
Hvis man spiller PC-spill er også stasjonære maskiner langt å foretrekke.
|
Spill blir det lite av for min del..
Sitat:
Opprinnelig postet av Dory
Bærbar pc her. Jeg er stor fan av å sitte godt når jeg netter, da er det bare laptop som funker.
|
Ikke sant
Sofaen, senga, kjøkkenbenken osv.
Sitat:
Opprinnelig postet av Jannamor
vi har begge deler, og jeg bruker omtrent BARE den bærbare MACEN.. bare den stasjonære PCen om jeg må...
når den stasjonære går dukken blir den byttet ut med stasjonær mac. Vi tar så mye bilder og sånn, så må ha stor plass. Det er det ikke på den bærbare, men ofte overfører jeg bare arbeidet til den stasjonære....
så bærbar mac er best. mac som nr to, og IKKE PC
|
Det står mellom Mac og Mac her også, Windows-PC skal jeg ALDRI ha igjen
Sitat:
Opprinnelig postet av Little my
Vi og.
Hvor stor skjerm har du Isa? Jeg har 17 tommer og den er fin å scrappe med, redigere bilder og surfe rundt, men det er ikke den PC'n jeg tusser rundt med for å si det slik
|
Jeg har 13,5 tommer, og jeg har jo klart meg med den i to år. Ikke noe problem å scrappe på den, eller redigere bilder. Og det er vel kanskej derfor jeg er litt i tvil om jeg trenger en bærbar.
Virker veldig kult og praktisk med en bærbar å jobbe på, men jeg er litt redd for at den kommer til å bli lite brukt når det kommer til stykke..
Sitat:
Opprinnelig postet av Væren75
Bruker nok mest laptop'ene , men hvis det bare er det med at skjermene er større til de stasjonære , så er det jo faktisk sånn at du kan kople til en hvilken som helst skjerm til den bærbare pc'en din og bruke den tilkoplede skjermen istedet for den som er skrudd fast i laptop'en .
Da kan du tom velge om du vil ha 1 skjerm , 2 identiske skjermer eller dele skrivebordet ditt opp over 2 skjermer .
|
Jeg har ekstra skjerm
Og den er ikke blitt brukt på.. 1,5 år kanskje?
Man blir så bundet til å sitte ved skjermen da, og selv på min bittelille hybel føler jeg at jeg blir for bundet til den.
Og det gjør meg skeptisk til å kjøpe stasjonær PC..
Sitat:
Opprinnelig postet av tone.m
Vi har begge deler + en 20" iMac som er både stasjonær og flyttbar. Anbefaler iMac til ditt behov - den består av en stor skjerm som er både skjerm og maskin i ett. Tastaturet er superlite og hendig. Den er kjempeenkel å flytte rundt. Den er en fryd å jobbe på, og en har et superlekker design. Vi bare den!!!
Apple - iMac - The all-in-one desktop for your photos, movies and music.
Har dessverre ikke lært å lime inn bilder ennå, så her er bare linken til vidunderet.
Vi kjøpte den på elkjøp med 3 års forsikring, da den skal flyttes rundt, og kan bli meid ned av ivrige små....
|
Hm, hørtes ikke dumt ut. En iMac har jo stått på ønskelisten i mange år, og den er vel grunnen til at jeg ikke helt klarer å legge fra meg dette med stasjonær PC. Tenk å ha en iMac
Det at den er flyttbar gjør den jo mye mer aktuell med en gang. Hmm.