Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-08-2009, 13:53   #11
Medlem

Pripp sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 62
MP Rating: 0% (0)
Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.Pripp har en strålende fremtid.
Sv: Har du stasjonær eller bæbar PC?

Jeg har stasjonær, men noen ganger kunne jeg tenkt meg en bærbar ved siden av. Spesielt da jeg fortsatt gikk på skolen.

Jeg spilte tidligere MMO, og begynner litt med det igjen i høst. Tviler på at jeg hadde taklet å spille det på en bærbar.
Pripp er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 14:37   #12
Supermedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,440
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.

To bærbare. Har ikke bruk for stasjonær.
Gammel 02-08-2009, 14:43   #13
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 352
RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.RosaPanter er fantastisk mot andre.

Jeg har to bærbare. Den ene er en søt liten sak som jeg har med meg på soverommet, og som er med meg på reiser.
RosaPanter er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 16:17   #14
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,929
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har tre bærbare og en stasjonær som fungerer som server. Den ene bærbare fungerer som "stasjonær" i stuen.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 16:19   #15
Seniormedlem

Jannamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 2,114
Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.Jannamor har et ubeskrivelig bra rykte.

vi har begge deler, og jeg bruker omtrent BARE den bærbare MACEN.. bare den stasjonære PCen om jeg må...

når den stasjonære går dukken blir den byttet ut med stasjonær mac. Vi tar så mye bilder og sånn, så må ha stor plass. Det er det ikke på den bærbare, men ofte overfører jeg bare arbeidet til den stasjonære....

så bærbar mac er best. mac som nr to, og IKKE PC
Jannamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 16:22   #16
Veteranmedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 3,346
Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.Little my har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
Vi har en stasjonær som står og støver, og hver vår bærbar pc.
Vi og.
Hvor stor skjerm har du Isa? Jeg har 17 tommer og den er fin å scrappe med, redigere bilder og surfe rundt, men det er ikke den PC'n jeg tusser rundt med for å si det slik
Gammel 02-08-2009, 16:32   #17
Supermedlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Nordland
Meldinger: 804
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.

Jeg har denne: Fujitsu Siemens AMILO Notebook Xi 3650 - MPX.no - Elektromarked og den kan vel kategoriseres mer som barbar, istedet for bærbar.
Veldig fornøyd med den, men nå gjør ikke jeg annet enn å nette med den da.

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 16:33   #18
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,866
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er kun i nøøøødsituasjoner at jeg setter meg ved en stasjonær pc
Her i huset har vi en stasjonær og to bærbare. Mannen får den stasjonære helt i fred Bærbare er rett og slett geniale. Man får mange med stor skjerm og plass til viktige programmer. Mannen er bare så glad i ufattelig store og mange dataspill som trenger det meste av alt, spillkonsoller og sitte på samme plass hele tiden så derfor bruker han den. Jeg derimot som kun bruker den til bilder, photoshop og internett klarer meg veeeldig bra med en bærbar.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 19:52   #19
Supermedlem

Væren75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,139
Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.Væren75 har en strålende fremtid.

Vi har en gammel stasjonær pc vi av og til bruker
jeg har en ny laptop
sambo har sin laptop gjennom jobben
og i tillegg til dette så har vi en ( ordentlig ) server .

Bruker nok mest laptop'ene , men hvis det bare er det med at skjermene er større til de stasjonære , så er det jo faktisk sånn at du kan kople til en hvilken som helst skjerm til den bærbare pc'en din og bruke den tilkoplede skjermen istedet for den som er skrudd fast i laptop'en .
Da kan du tom velge om du vil ha 1 skjerm , 2 identiske skjermer eller dele skrivebordet ditt opp over 2 skjermer .

Du kan gjøre det samme med tastatur og mus ..
Skal du ha det skikkelig enkelt , kan du kjøpe en pc' som kan dockes til skjerm og tastatur , da trenger du ikke å sette inn alle ledningene hver gang heller .

Bærbare pc'er er ikke nødvendigvis mindre kraftige enn stasjonære , men samme spek på en bærbar er dyrere enn tilsvarende på en stasjonær . Du får bærbare som håndterer de nyeste spillene , uten problemer , men da er prislappen endel høyere enn tilsvarende pc som ikke er bærbar .
Væren75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2009, 19:58   #20
Seniormedlem

Itoshigo sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sølvbyen
Meldinger: 1,645
MP Rating: 100% (3)
Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.Itoshigo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta Vis post
Stasjonær PC. Har hatt en bærbar før, og makan til møkk skal en leite lenge etter.
Enig!!
Syns det er så klønete å sitte på bærbar...liker det ikke i det hele tatt. Hender jeg "må" når den stasjonære er opptatt,liker det ikke nei!

Velsignet med 3 herlige barn!!
Storebror,aug-05
Lillesøster,okt-07
Minstesøster,jan-09
Itoshigo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:56.